Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut demoen min


Duckster

Anbefalte innlegg

Kim, hørt begrepet konstruktiv kritikk eller? Har du ikke noe konstruktivt å si, foreslår jeg at du holder kjeft, vi har nok av slike innlegg på forumet, og jeg ser like rødt hver gang jeg ser det...

Forøvrig har jeg jo hørt alle låtene nok ganger før, og skal jo spille Invicible og Follow My Footsteps live med bla. Biaxident og Euphor om to uker (Duckster var vokalisten som ikke kunne :P)

Kult låter :) Jeg liker de, og jeg kjenner mange som deler mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Du Gnom ! er jo en mening! han tok det til seg....

Jeg mener sangen hadde løftet seg mye med litt bedre vreng... litt mere fylde i lyden

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enog med Kim ang. vrengen, men det er jo smak og behag. Skulle derimot ønske at vokalen ikke lå så langt frem i lydbildet i forhold til resten av bandet, det blir litt borte, selv om det er veldig bra vokal. Men som sagt smak og behag.

På doors ville jeg personlig lagt synten litt mer bak i bildet, bare min personlige mening. (Jeg haaaater synt da)

På silence ville jeg tuna gitaren og spillt inn på nytt, er litt små surt på clean lyden.

Ellers veldig bra! Selv om det ikke er min musikkstil i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja dette var noe annet! Det er akkurat slik tilbakemelding jeg trenger! :D Har nå fikset en del på gitaren i Invicible. Gnome kom bort en tur og tok opp en ekstra gitar som skal fylle ut lydbildet mer. Har nå også lagt på noen swells helt i starten, men jobber fortsatt med slutten. Er ikke helt fornøyd der. Legger det ut så fort det er hørbart! :)

Silence vet jeg er sur, og jeg hadde fiksa det fortere enn jeg har gjort men siden hele prosjektfila har blitt herpa må jeg gjøre alt på nytt. Litt surt, men det gir meg sjansen til å gjøre det bedre :)

Når det gjelder synth i Door: jeg liker det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokalen var ein smule høg, men sidan du er vokalist er jo det forståeleg. :P Kan og vera dei råtne laptop talartutane mine. Heilt streit poprock. 3 doors down med eit hint av midnight choir kanskje? Får ikkje tak i noko spesielt i låtane. Sklir liksom berre igjennom utan å festa seg.

Dobble basstrommer og brølevokal hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Door var absolutt beste sang der, både musikalsk og miksinga.

Kansje vokalen var litt for fokusert i den sangen, men du synger ganske bra, og du kler sangen veldig godt med den vokalen. Synes kansje vrengen skulle vært en smule hardere, men jeg får et intrykk av at sangen din vill være litt "soft".

EDIT:

Glemte og si at jeg mente det med gitarlyden i refrengene. Siste soloen var genial.

Bra jobba!

Endret av Mr.Mag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på mitt innslag som kontruktivt å jeg når det er flere som mener det og du har gjort no med det!

Selv om det kanskje lå noe i det du sa betyr ikke det at du ikke trenger å si det på en hyggelig måte :)

Ellers kommer de fleste med veldig gode tips og meniger :)

Lord Nelson Postert i går, 18:18

Vokalen var ein smule høg, men sidan du er vokalist er jo det forståeleg. Kan og vera dei råtne laptop talartutane mine. Heilt streit poprock. 3 doors down med eit hint av midnight choir kanskje? Får ikkje tak i noko spesielt i låtane. Sklir liksom berre igjennom utan å festa seg.

Dobble basstrommer og brølevokal hadde gjort seg!

Hm 3 doors down har jeg aldri hørt på, midnight choir har jeg aldri hørt om :P

Men tar til meg det at vokalen kan være for høy! Skal ta en titt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Miksinga er ikke helt bra, men det er faen meg nesten det eneste som trekker ned. Bra nok for demo!

Edit: Vil legge til en ting til. Det blir rett og slett litt mye noen ganger; produksjonen og serlig vokalen. Hold det enkelt, alle de fete tingene du prøver å få til nå blir hundre ganger bedre i et proft studio.

Endret av AXL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.