Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut demoen min


Duckster

Anbefalte innlegg

Kjempebra! Miksinga er ikke helt bra, men det er faen meg nesten det eneste som trekker ned. Bra nok for demo!

Edit: Vil legge til en ting til. Det blir rett og slett litt mye noen ganger; produksjonen og serlig vokalen. Hold det enkelt, alle de fete tingene du prøver å få til nå blir hundre ganger bedre i et proft studio.

Hva tenker du blir for mye? Tenker du på Door da, eller på alle? Hvis du har noen spesifikke eksempler så vil jeg gjerne høre det :)

Mye av grunnen til at miksen ikke er så bra nå er at jeg faktisk ikke har studiomonitorer og bruker Creative PChøytalere med sub :P:D Det kan jo ikke bli bra ;) Men det er like før jeg kjøper det, og en micpreamp, slik at både vokalen og gitarlyden blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Har ikke fått hørt så mye men ble nysgjerrig når noen sa at vrengen var mykk.

Syns du hadde rimelig fet gitarlyd, får sjekke ut resten etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. vet ikke helt hva jeg skal si jeg, annet enn at det var dritbra =)

synes som flere andre at synthen kom litt langt frem i "Doors". Ikke at det er noe galt i det, for all del, men gitaren druknet litt, syntes jeg :)

ellers..ja.. jeg er imponert :) er selv 18, men klarer hverken å spille, synge eller skrive så bra (uten at det egentlig har noe som helst å si :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nuendo på Windows, med et M-audio FW 410 lydkort. Footsteps ble tatt opp hos en kompis med samme utstyr, bortsett fra micen som jeg ikke husker navnet på. Var en konsensator hvertfall. Har micet opp min Fender HotRod Deluxe, og bruker en Fender Mex Strat med DiMarzio FastTrack 2 Humbucker og Epiphone ES335 med Gibson pickuper på alle sangene. På Invisible, Door og Silence tok jeg opp gitaren med en POD XT. Har tatt opp gitaren på nytt med forsterkeren nå da, ble mye bedre. Denne versjonen ligger på www.myspace.com/andreasbrynedesberg . Har ikke lasta den opp på urørt ennå, siden jeg skal fikse litt mer på den. Bassen går i lydkortet gjennom PODen. Micen jeg bruker er en Sontronics STC-2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa mulig det, men følte at med en så "cheesy" sang i utgangspunktet var det like greit å fullføre med en sånn solo ;) Er ikke så altfor god på soloer heller, så det er vel det beste jeg klarer! :P:D

Nei skive, det har jeg ikke tenkt på ennå. Må vel gjøre ferdig Invisible og ta opp Silence på nytt, samtidig som jeg skal gjøre en del andre sanger ferdige. Har hvertfall 3-4 helt klare til å ta opp og har noen andre som ikke er helt ferdig ennå. Har egentlig ikke tenkt på den muligheten, dette har liksom bare vært noe jeg har gjort for meg selv fordi det er gøy! Så får se om jeg skal få printa ut noe skikkelig, blir vel mer dreis på det om jeg hadde spilt no konserter i ny og ne. Men da trenger jeg et band først ;) Det er forsåvidt bare å si fra hvis noen er keen :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.