Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ferdig med "lakking" av gitar.


Anbefalte innlegg

kramerkroppfinished2small.jpg

Hadde egentlig tenkt en svart/rosa rising sun, men den rosa lakken etsa seg gjennom den svarte lakken(Ja faktisk), så jeg måtte pusse den ned. Når jeg gjorde det, tok jeg den ut for å børste støv av den noen ganger, og så la jeg merke til at dne så steinkul ut, la fra meg alt verktøy, og tok fram kameraet.

Jeg er dritfornøyd, så dere må gjerne si så mye dritt dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om kanskje singlecoilene må settes i bypass (De settes inn uansett for utseende), for de er temmelig skrøpelige.

Kommer til å bli en fet gitar dette. Låter ikke single coilene dine bra nok, eller har de ikke nok signal? Ser ut som du har rom til både 5-veis og en liten switch, så kan jo ha en egen switch som kobler inn humbuckeren for seg selv, sånn hvis du senere finner ut at du vil ha single coil-lyd allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skrøpelige mener jeg at de er i dårlig forfatning, som i veldig slitte.

Lurer på å rive vekk bege singlecoilene å sette en sustainer i neck når jeg får råd.

Endret av Boffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å leverte den i dag, og det blir ikke billig!! Menmen, bedre det enn at jeg gjør noe og ødelegger den.

Bestemt meg for sustainer kit enellerannen gang. Så blir det en tremol-no også, så vil tro den blir bra "spæisa"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.