Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra relativt ukjente gitar merker!


Øyvind

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis jeg ikke får tak i en Airline gitar hadde jeg tenkt meg å kjøpe en Fender Mexican Classic `72 Telecaster Custom, er det et bra kjøp?

Pass på at du prøver mange forskjellige. Det er nevnt tidlegare i tråden at merker kan variere i kvalitet frå gitar til gitar. Dette gjeld så absolutt for Fender mexico. Eg bur på internatskule saman med fleire gitarister som eig mex-fendere. Alle er forskjellige å spele på, sjølv om det er same serien. Eg vurderte sjølv å kjøpe ein fender mex thinline telecaster. Det er ein flott gitar.

telecaster.gif

Men eg fekk ein fin pris på USA strat i staden. Det du bør passe på med fender mex er halsen. Nokre av dei er rett og slett spylt med billig lakk før dei blir montert. Og det er ikkje kjempe-deilig å spele på.

Leit litt og sjå ka du finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve meg fram rundt i forskjellige gitarbutikker... Problemet er at det blir veldig mye pendling mellom steder, fordi det bare er en gitarbutikk i umiddelbar nærhet.

Skjønar. bur sjølv på øy til vanlig. Øy utan gitarforetning. "sukk". sjekk ut finn.no og musikkpraksis. desse gitarane er jo garantert mulig å skaffe brukt. viss du er heldig finn du ein i nærområdet. det er jo greit å prøve gitaren, som sagt. Kos deg, det er deilig å vere på utkikk etter ny gitar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.