Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra relativt ukjente gitar merker!


Øyvind

Anbefalte innlegg

Cruiser by Crafter. Sterkt undervurdert, og bra gitarer.

Søstra mi har en Cruiser.. Den er ikke god! Båndene stikker ut på siden og er skarpe, og stemmeskruene holder rikke stemminga 5 minutter.

Squier syns jeg er mye bedre.

Nå skal det sies at man må prøve å se over litt forskjellige gitarer før man kjøper. Det gjelder også de dyrere merkene. Prøvde senest i dag et par nye Hagstrøm gitarer. Begge var like, men den ene var ikke på høyde i det hele tatt når det gjaldt bånd og hals i forhold til min Cruiser. På denne var det et par skarpe kanter, og halsen var slettes ikke så rett som den burde være. Den andre Hagstrøm`n bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bassisten i bandet vårt har bla. en fin bass fra Cruiser. Etter noen justeringer en kveld, så ble det en knallbass. Han er kjempefornøyd. Han har vært spilt på veldig mange forskjellige typer el. bass.

Når det gjelder billig gitarer, så glemte jeg å nevne Harley Benton. Aner ikke hvordan kvaliteten er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke kjøpe en gibson eller fender o.l. custom??? da kan du få noe ingen andre har.

Det kan du med tusenvis av mindre kjente gitarbyggere også, som lager langt bedre gitarer. Kanskje slipper du da også å betale samme pris som for en bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.