Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line6 Pod XT Live.


Mr.Mag

Anbefalte innlegg

Jeg kommer mest sannsynligvis til å legge ut en så og si ubrukt XTL for salg, vel så 2 måneder gammel og har testet ut litt her og der.

Er veldig fin, har mange muligheter, og utmerker seg i særdeleshet til hjemme-øving/opptak. Selger da jeg i min situasjon finner det mer praktisk å få en konvensjonell og allsidig forsterker.

Grunnet eksamensforberedelser kan jeg ikke stresse og styre og ordne med et evt. salg før mai/juni, in case you wanted to know..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it.

Utrolig grei sak, VELDIG allsidig. Og du kan få nesten all slags lyder ut av den (gode lyder og), den har jo også en volume/wah pedal, og det er jo selvsagt greit å ha, selvom Wah'n kansje ikke er den aller beste. Bare pass på å få kjøpt Metal Shop tillegs pakka om du spiller metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og lurer på å kjøpe den samme selv. Har en kompis som studerer i statene, og han har sagt seg villig til å ta med seg en ting for meg når han kommer hjem til sommeren. Jeg var nylig en tur i butikken og prøvde pod xt (ikke live), men kan ikke si at jeg ble helt overbevist. Mulig forventningene mine var litt for høye, men vi snakker jo om en boks til 4-5 tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig en tur i butikken og prøvde pod xt (ikke live), men kan ikke si at jeg ble helt overbevist. Mulig forventningene mine var litt for høye, men vi snakker jo om en boks til 4-5 tusen...

Presetlydene er ikke bra. Du må skru selv! Og så er det stor forskjell på om du kjørte den igjennom en amp, eller om du hørte på et dårlig headset eller igjennom et bra PA / monitor. (sistnevnte er best(!))

Det er en liten switch på siden ( "Amp" eller "Direct" ...noe lignende) pass på at den er riktig.

En finfin pedal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presetlydene er ikke bra. Du må skru selv! Og så er det stor forskjell på om du kjørte den igjennom en amp, eller om du hørte på et dårlig headset eller igjennom et bra PA / monitor. (sistnevnte er best(!))

Det er en liten switch på siden ( "Amp" eller "Direct" ...noe lignende) pass på at den er riktig.

En finfin pedal!

Det var litt det inntrykket jeg satt igjen med. Følte liksom at jeg burde satt meg ned og lest bruksanvisningen først istedenfor å bare trykke vilt på alle knappene og se hva som skjedde. Kjørte den forøvrig gjennom clean-kanalen på en cube60. Men det bor nok et ganske stort potensiale i den boksen om man bare lærer seg å bruke den riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preset-lydene er ikke noe særlig med unntak av et par stykker, men på www.customtone.com kan du laste ned presets til du blir prikkete i trynet så det er ikke noe problem. Utover det er det bare å kjøpe. Har ingen ting å utsette på den. Du får mye for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiit. Hvis du fortsatt trenger en XTL mai/juni, så kan vi se om vi får fikset det da :)

Og hvis Mr.Mag ikke kjøper den, så kan du rope på meg her. Tror og håper det blir litt penger ut i juni en gang siden jeg både skal jobbe og ha bursdag, og er tilfeldigvis interessert i å kjøpe meg en XT Live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiit. Hvis du fortsatt trenger en XTL mai/juni, så kan vi se om vi får fikset det da :)

Og hvis Mr.Mag ikke kjøper den, så kan du rope på meg her. Tror og håper det blir litt penger ut i juni en gang siden jeg både skal jobbe og ha bursdag, og er tilfeldigvis interessert i å kjøpe meg en XT Live.

Okay, great stuff. Notert du og, så tar jeg kontakt hvis Mr. Mag ikke trenger den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.