Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngwie


Goggen

Anbefalte innlegg

Dette må bare være prat hva? Så vidt jeg vet er det 1000 millisekunder i ett sekund... kjapt er det, men antall noter per millisekund??? :shock:

Forøvrig er jeg blitt en stor Yngwie fan.

Fant dette på www.yngwie.org

Question from Firat: "Which song is Yngwie's fastest song or which one has the fastest solos?"

Answer from Yngwie: "I have to respond to that by saying that I think it's a stupid question, because this is definitely not a priority of mine at all. However, I will say that lately I'm clearly at the top of my game in terms of my command of the instrument, and the way I play my solos onstage, especially my intro for "Trilogy Suite" and pieces like that - there are probably more notes per millisecond than there have been before, that's for damn sure. Whether that can be captured on a recording, I don't know because it's very hard to get that type of adrenaline rush in the studio. But to return to the question itself: I thought people had sort of gotten over that speed issue of who or what's the fastest. A better question would be what songs connect with you the most? which ones inspire you in some way, whether they are fast or slow?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uff . Jeg syntes at Malmsteen er så kjedelig .

Og det er lissom heller ikke BARE fordi han spiller fort HELE tida . Men det faktum at 1) han sier "nå har jeg kommet så langt at jeg kan spille AKKURAT hva jeg vil" , det syntes jeg er veldig idiotisk å si . Og jeg har egentlig også en mening om det at han enda ikke er forbi det stadiet der man ikke ser forskjellen på å spille og bare spille det , og å spille det kult ...

Og improvisasjonene hans er jo bare teori .. Skala-arbeid ... FartTempo er ubrukelig alene ...

Nislefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff . Jeg syntes at Malmsteen er så kjedelig.

Skal vi gidde å diskutere dette 'a? OK:) Kan være enig i det' date=' men synes låtene hans har mer melodi i seg. Og det kunne kansje de to andre (Vai, Satiriani... ok det er flere), ha litt mere av.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..

Malmsteen hadde ikke klart vai sin musikk tror jeg , vet ikke motsatt , men vai sin musikk er for følelseslada tror jeg .. Baserer seg litt mer på god tone enn Malmsteen sin ...

men jeg tror ikke vai hadde klart malmsteen sin heller .. Han spiller jo aldri den typen musikk ..

Det er to HELT forkskjellige gitarister ..

Nislefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.