Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngwie


Goggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg synes dere kommer med bra poeng alle sammen. For min del så synes jeg musikken till disse rå gitaristene har mye til felles med de store komponistene fra mange år tilbake... Mozart, Bach, Beethoven etc. Som også laget musikk som var så avansert (kjapp, vanskelig) at ingen kunne etterlikne den. Helt enig at fart ikke har noe med god musikk å gjøre, men når man hører på Yngwie, Vai, Satriani (har ikke hørt på så mange andre ennå), blir man på en måte brakt opp på ett høyere nivå. Jeg liker som sagt det meste, men annen mer alminnelig musikk (hvis man kan kalle det det), kommer ikke helt opp til denne høyden. Jeg tror alle 3 ligger langt forran sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe med at man ikke liker musikk man ikke forstår. Nok et høna og egget spørsmål, men de som ikke 'forstår' kjapp/tung/treg/klassisk/country/rock musikk vil heller ikke like det. Om forståelsen kommer av at man liker det, eller man liker det fordi man forstår det kan helt sikkert diskuteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere gi dere absolutte favorittlåt fra alle de tre? Prøv og overbevis oss til å bli "speeddemons"!

Vai: "din favoritt her"

Satriani: "din favoritt her"

Malmsteen: "din favoritt her"

Peace`n`love`n`gibsonlps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.