Web Analytics
Jump to content

Michael Angelo: Sjøldigger?

Yngtchie Blacksteen
 Share

Recommended Posts

Jeg pratet nettopp med han angående ei låt han lagde, og svaret virket litt skrytende: "Also, listen to how thick and clear my guitar tone is. I think that is what separates me from many other players. My tone is very round. My style is fluid. You can hear every single note no matter how fast I play."(dette var et utdrag av svaret.)

Er det bare meg, eller virker han litt sjøldiggende?

Han er muligens den mest talentløse musikern i verden .

Aldri har jeg hørt noen så talentløs før ..

Nilsefix

Nåja, mannen kan jo spille gitar, selv om han ikke har peiling på hvordan man skriver ei låt.

det var igrunn veldig riktig sagt Yngtchie.

Tusen takk, hatomte. Her er forresten linken du ba om: www.metalmethod.com

Men asså ... Alle kan jo øve opp sånn fart , om de bare har noen år , et gutterom og 24 timer i døgnet . Og farta er lissom alt som er spesielt med han . Han er kjent fordi han aldri har hatt noen venner ..

Han kan jo ikke noe annet nevneverdig , kanskje å spille på 2 gitarer samtidig , men hva faen skal du med DET lissom ..

Nilsefix

Men asså ... Alle kan jo øve opp sånn fart , om de bare har noen år , et gutterom og 24 timer i døgnet . Og farta er lissom alt som er spesielt med han . Han er kjent fordi han aldri har hatt noen venner ..

Jeg har hørt han spille noe nydelig, sakte gitarspill, så det går ikke bare på fart. :wink:

Han kan jo ikke noe annet nevneverdig , kanskje å spille på 2 gitarer samtidig , men hva [sensurert] skal du med DET lissom ..

Nilsefix

Tenk før du snakker, Nilsefix, kanskje det blir å hjelpe litt i slike diskusjoner...:roll:

Nei, for hva er vel vitsen med å spille på to gitarer samtidig:

vairys1.jpg

men asså , for å forsvare meg , så er det der , først og fremst ikke noe vai markedsfører seg med . Og han gjør det VELDIG sjeldent . Michael Angelo har jo bygd opp stilen sin på det ..

Dessuten , så er det der i EN sang han spiller på som heter Fever Dream . Her bruker han tre halser med forskjellig lyd og stemning for å KUNNE spille sangen ..

Og nesten aldri samtidig på to halser ...