Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lama - Disruptive


Nilsefix

Anbefalte innlegg

ja. nå er det sikkert 2 år siden jeg har lagt ut noe som helst på dette forumet som var mitt hjem før.

så da tenkte jeg at "nå må jeg legge ut no" . fikk ett oppdrag å lage en låt til en event for ett firma her i Oslo , så da gjorde jeg det. det er veldig pompøst og litt rocka. massevis av gitar , både støy-gitar og vanligere gitar. for første gang på mange år har jeg spilt mange dubs vreng-gitar. pretty hot. og så har jeg jobbet med ordentlig stryk for første gang.

det er ganske lavt volum , og det må spilles høyt for å være hot.

vel anywho.

sånn er det.

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=0HRE8P5...HD3UWIL8KRKC5QR

n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp! Jeg synes noe av det du la ut for noen evigheter siden av og til var litt mye «bråk» og litt lite melodi, men denne er ypperlig, både teknisk og musikalsk.

(Med forbehold om at jeg ikke har hørt det på et ordentlig stereoanlegg enda.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey

Woaa, dette var sinnsykt fett - rett og slett. Digger veldig starten, og delen hvor det bygger seg opp med stryket. Liker ikke den rare stønne-lyden du bruker til melodien, men...minner meg om en synth jeg hadde for lenge siden som skulle simulere tibetanske munker, hehe. Digger ellers stort sett soundet veldig. Hvem spiller stryk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for første gang har jeg lagd noe "elektronisk" (dette er jo iogforseg såvidt elektronisk) helt uten synth .. bortsett fra den lille sang-synthen som spiller melodien.

ellers av utstyr så er det en :

Wolfgang gitar med cello-bue (og en del uten bue og) (MED vreng :D hehe)

Line6 PODXt

Kaoss Pad

en liten rød leke som heter Rap Blaster fra Brio til vreng-vokal og blackmetal skrik

Moogpedalen min (gud over alle pedaler)

en fin delay

rare knips og klappinger

en Studio Projects B1 mic

en Art StudioV3 preamp

Ableton Live..

noen strykere

og ei jente som heter johanne som synger/roper sjarmerende surt

alt inn i en powerbook g4 med m-audio 410 kort og en Uc33e kobla opp så jeg kan behandle ting live når jeg tar det opp.

da blir det topp stemning.

det var de innlysende tinga , resten er hemmeligheter.

n

Endret av Nilsefix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.