Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en ny demo


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Så, siden jeg er glad i dere alle skal dere få en liten smakebit av vår neste låt, da en litt rough demo som mangler en outro. Men, fortvil ikke, det er da nok å høre på likevel. Gi noen tilbakemeldinger. Vokalen er som dere hører ikke ferdig mikset, så den stikker seg sårt ut i miksen.

Dette er ikke vår vokalist, men Thomas fra dette årets Idol, som var så snill å låne bort stemmen sin. Dette blir da ikke perfekt, siden Thomas ikke akkurat har det vi lette etter, selv om han er en fremragende vokalist.

Husk, dette er bare en demo...

EDIT: La opp den ferdige miksen i stedet.

Howl & The Apparatus - Sisyphean Gaze

Endret av Cerpin Taxt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Litt Mars Volta inspirert? Litt veldig? Det rolige partiet på slutten der var iallefall litt vel lik et kjent parti på Frances the Mute, men. Ellers kjempebra. Vokalen, den likte jeg ikke i det hele tatt; men jeg vet ikke hvordan vokalen burde være der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takker, som jeg sa, dette var gjort delvis i sammenheng med en skoleoppgave, som krevde at vi måtte ha vokal. Vi har mikset den bedre nå, så vokalen høres virkelig ikke så bad ut lenger. Men ja, det er hentet inspirasjon fra mange steder, inkludert the mars volta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå endelig fått den ferdige miksen hjem. Dog umastret, som vanlig. Trommene er programmerte ja, har ikke muligheter til trommeinspilling. Alt av gitarer og bass er innspillt med en POD xt, samt noen andre effektpedaler. Det er også lagt på litt ekstra i denne nye miksen, inkludert en litt morsom gitarsolo, spillt av min z.vex fuzz factory, da siden jeg er så crappy på gitar at jeg ikke ville gjøre det selv. Litt strings er også lagt på noen steder, samt andre små finpuss. Altså, last den ned selv om du har den gamle!

Har også laget en tidlig demo til vårt andre lille prosjekt; harryrockebandet "The Devil's Rejects", med låta "TIMBER!" hvis noen er interesserte.

http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=2GXZOLZ...L03Q0ES2A1HBKNG

Enjoy!

Endret av Cerpin Taxt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var egentlig så mye vreng, eller ingen vreng. Så valget falt på å heller ha litt for mye. Vi hadde veldig dårlig tid til å ta opp vokalen, og hadde du hørt orginaltakene hadde du nok vært enig. Får jeg tid fremover skal jeg kikke på det sure partiet, selv om jeg ikke helt legger merke til det så godt. Ingen andre har kommentert det heller, men det er notert. Takk for mye god feedback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske mars volta inspirert ut ja, litt drunkship of lanterns rytmer, og en slutt som kan minne om midtpartiet på cygnus..vismund cygnus... Og ikke minst bandnavn og tittel :P Men likevel høres det jo fett ut, selv om vokalen ikke var helt min greie.

Endret av niandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.