Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

9:0


Sander

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja greit greit...jeg vet at Corey ikke er verdens beste live sanger...jeg har hørt han på noen live sanger og for å si det rett ut: han suger. men likevel er det sangene som teller. klart det er moro å se favorittbandet sitt live og forvente at de skal spille og synge bra men som sagt: sangene som teller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk heller bare på en platesjappe å hør på cd'en da...syns du det er kult så kjøper du det, hvis ikke så sparer du de pengene til noe annet :)

Jeg tror Corey har rett og slett ødelagt stemmen sinn, hører vesentlig forskjell fra live opptak fra 2000 frem til 2003/2004 og 2005! Men da mener jeg på de grove partiene, når han synger clean så er det cleant, ikke noe å diskutere!

Har faktisk hørt RYKTER om at corey skal slutte, men det tror jeg og håper at det bare er kødd og fanteri!

Han har en enOrm energi på scenen og kan fortsatt rocke ut mer enn de fleste jeg har sett på en scene før!

Og ikke minst så er han hyggelig , var hvertfall det da jeg traff ham på Quarten :)

Albummets tittel er vel kansje bare hmmm...var litt vanskelig å tolke...kansje bare som sagt tidliger at de er 9 medlemmer...altså i bokstaver nine point o! eller kansje 9:0 som i 9 Vs 0, aner ikke!

Samme det, ikke akuratt som om alle andre album tittler her i verden er så fantastisk meningsfylte og dype! :)

Menmen, min anbefaling er å bare høre det selv, liker du det, så kjøp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk heller bare på en platesjappe å hør på cd'en da...syns du det er kult så kjøper du det, hvis ikke så sparer du de pengene til noe annet :)

Jeg tror Corey har rett og slett ødelagt stemmen sinn, hører vesentlig forskjell fra live opptak fra 2000 frem til 2003/2004 og 2005! Men da mener jeg på de grove partiene, når han synger clean så er det cleant, ikke noe å diskutere!

Har faktisk hørt RYKTER om at corey skal slutte, men det tror jeg og håper at det bare er kødd og fanteri!

Han har en enOrm energi på scenen og kan fortsatt rocke ut mer enn de fleste jeg har sett på en scene før!

Og ikke minst så er han hyggelig , var hvertfall det da jeg traff ham på Quarten :)

Albummets tittel er vel kansje bare hmmm...var litt vanskelig å tolke...kansje bare som sagt tidliger at de er 9 medlemmer...altså i bokstaver nine point o! eller kansje 9:0 som i 9 Vs 0, aner ikke!

Samme det, ikke akuratt som om alle andre album tittler her i verden er så fantastisk meningsfylte og dype! :)

Menmen, min anbefaling er å bare høre det selv, liker du det, så kjøp det!

god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel strengt tatt ikke musikk :rolleyes:

ha ha... ha......

latteren sto i taket i det pitty serverte en vits.

hvis du ikke klarer å høre at slipknot gutta er sinnsykt gode musikere, (om du synes det er bra eller ikke er jo ditt problem), må du jo være tilbakestående. I det minste har du ingen peiling.

Du bekrefta forsåvidt tidligere at du ikke hadde peiling ved å kalle slipknot for nu-metal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.