Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

9:0


Sander

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke begynn noen krangel her nå da...de som liker slipknot liker dem, og de som ikke liker dem liker dem ikke. sånn er det bare og kommer altid til å være det. men selv om folk ikke liker et band så hater jeg at de sier de suger. de er sinnsykt gode musikere selv om noen ikke liker musikken deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha... ha......

latteren sto i taket i det pitty serverte en vits.

hvis du ikke klarer å høre at slipknot gutta er sinnsykt gode musikere, (om du synes det er bra eller ikke er jo ditt problem), må du jo være tilbakestående. I det minste har du ingen peiling.

Du bekrefta forsåvidt tidligere at du ikke hadde peiling ved å kalle slipknot for nu-metal!

Har jeg kommentert ferdighetene dems? Musikere kan jo være gode selvom produktet er søppel.

Om jeg er tilbakestående betyr vel neppe mye i denne sammenheng, eneste jeg ser er at jeg eier deg ned på et usaklig nivå i diskusjon. Gir meg for nå i denne posten.

Edit: her er noe som låter omtrendt like bra: http://www.sjesk.com/video/FINALCOUNTDOWN.wmv

Endret av Pitty^_^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mange dyktige musikere har laget utrolige mengder søppel! Tenk bare på Steve Lukater, fenomenal sessionmusiker, men han har antakelig spilt på 4-500 elendige plater. For ikke å nevne en del av det Toto gjorde, ikke akkurat bare gull i den "skattekista" der, nei.

Det var en avsporing, men jeg står fortsatt ved at 9.0 er et OK livealbum med gode prestasjoner av såvel vokalist som band.

Vil man høre et band slik det låter aller, aller best rent teknisk, er jo ofte studioalbummene å foretrekke. Men for fansen er livealbum fint å ha i samlingen, og så er det som regel en ganske OK best-of.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare utav ren nysgjerrighet...hva liker du da Pitty? Siden Slipknot ikke er musikk lixom!

Du sier jo da at de ikke kan lage musikk, og dermed at de ikke er noe flinke musikere!

Jeg liker det meste så lenge det er bra musikk, men jeg vil annta du vil ha mer spesifik informasjon;

Alle former for metal så lenge det er bra og ikke idioti, Rock som har jeg blitt fora med siden jeg var lite barn, hip hop/rap/RnB, reggie, blues, litt klassisk, trance (men HER finnes det mye piss og!), litt pop faktisk ( :P ). Liker også en del filmmusikk, selvom jeg har lite tålmodighet til å høre på så mye av dette.

Å gå mer i detalj er mer enn hva jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.