Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ST Anger


complex

Anbefalte innlegg

Produksjonen/lydmiksen på St. Anger er skikkelig bra, bedre og råere enn mye jeg har hørt på lenge. I alle fall mye bedre enn lyden på den stakkars overproduserte Black Album. Men sangene på St. Anger er så-som-så... Jeg husker at St. Anger-låtene på konserten i Spektrum var et eneste langt gjesp, og det tror jeg mange av de andre publikummerene synes òg.

Men kanskje jeg oppdager noen nye favoritter hvis jeg tar den frem igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen/lydmiksen på St. Anger er skikkelig bra, bedre og råere enn mye jeg har hørt på lenge. I alle fall mye bedre enn lyden på den stakkars overproduserte Black Album. Men sangene på St. Anger er så-som-så... Jeg husker at St. Anger-låtene på konserten i Spektrum var et eneste langt gjesp, og det tror jeg mange av de andre publikummerene synes òg.

Men kanskje jeg oppdager noen nye favoritter hvis jeg tar den frem igjen nå?

jeg synes Black album er det beste albumet til metallica. Bare bra sanger på albumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Black album er det beste albumet til metallica. Bare bra sanger på albumet.

Kill 'em all er best! B)

Men som Roar sier, mye tøft på albumet.

Men jeg greier ikke å sette meg inn i plata sikkelig, på grunn av lydbilde.

Men for min del så driter jeg i hva de gir ut, de har gjort meg fornøyd med

de første platene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black album har vel faktisk ikke en eneste dårlig sang, noe som er et lite mirakel i seg selv.

Allikevel synes jeg Master of puppets har lengre levetid, finner liksom alltid noe nytt der. Og soloene til Kirk er jo helt rå på Master og sanatarium.

Har forresten også begynt å høre litt på st.anger i det siste, funker ganske bra når man skal trene. Faktisk så begynnner jeg å like det ganske mye nå :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e løyen

d esje tvil nesten at black album e en av de beste pladene metallica har lagt

:huh:

Har det noen gang falt deg inn at det ikke er sikkert alle tenker helt likt deg?

Mulig Black album har solgt best og alt det der, men det er da ingen garanti på at den er best.

Personlig liker jeg Master of Puppets, forresten.

Smak og behag, min venn. Noen liker Black, noen liker Kill 'em All og noen liker MoP. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Black album er det beste albumet til metallica. Bare bra sanger på albumet.

Joda plata sugde når den kom å eghørdte disse singlene på tv..men når eg feikk hørdt eindel på den var den faktisk ik så gærn..kansje om et par år vil mange sia at den er bra....noe musikk på vokse seg til ik allt sikker med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh:

Har det noen gang falt deg inn at det ikke er sikkert alle tenker helt likt deg?

Mulig Black album har solgt best og alt det der, men det er da ingen garanti på at den er best.

Personlig liker jeg Master of Puppets, forresten.

Smak og behag, min venn. Noen liker Black, noen liker Kill 'em All og noen liker MoP. ;)

Neida Black Album ligger i hylla et sted, men St Anger brente jeg :) Men jeg er ikke så fan av Metallica, mer Megadeth for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.