Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ST Anger


complex

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har jeg hørt mye på st anger. Fikk ikke et godt førsteintrykk av plata når den kom ut....

Men nå begynner jeg å like den! Plata rocker som bare f.. Liker live dvden som følger med plata.

The Unnamed feeling er favoritt sangen min på plata!

Hva synes dere om den?

Endret av complex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke uttale meg altfor mye, siden jeg kun har hørt tre-fire sanger, og ikke så altfor mange ganger.

Men det inntrykket jeg fikk, var at jeg rett og slett ikke ble fornøyd. Det var ikke nok metallica, om man kan si det på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store forventninger de to årene før plata kom ut. Var innom Metallica sin nettside og forumet i nesten alle friminuttene og fulgte med på disse morsomme videoepisodene fra studio. Så kom den...

Skuffet, jeg var! Var lei før jeg fikk hørt halvveis gjennom plata, og da slo jeg den av. Syntes den begynte bra, men det ble etterhvert litt monotont og uinspirert. På den positive siden så syntes jeg mange av sangene er gode og noen kanskje kunne blitt noen av mine Metallica-favoritter hadde det ikke vært for papplyden, de langtrukkne arrangementene og den gladsinte (!?) stemninga. Men som jeg forstod det å var dette mer en terapiskive enn en ny klassiker.

Syntes de bør få litt ros for instrumenteringa til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten var det ingen gitarsoloer og en jævlig skarptromme lyd

Skarptrommelyden var noe jeg likte best med plata. Uten at jeg kan gi noen særlig grunn for hvorfor, den appelerer bare til meg. Dumt soloene uteble. Selv om Hammet ikke er den mest anerkjente i gitar-miljøer, så er jo mange av soloene hans kule.

Men, en fullverdig Metallica-plate, det er det ikke. Det er først når neste plate kommer ut, at jeg vil se om comebacket er vellykket eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den bare for å se om jeg likte metallica, fant ut at jeg ikke liker dem..

og hva mener du med live dvd. er jo bare en rotten "spillepåøvingsrom" film på den da

De spiller jo "live" I ØVINGSROMMET å den er jevli bra.

Skarptromma i st anger er jevli bra. Lyden på selve plata er også bra.. liker den fordi den virker ikke

så manipulert.. liker garage lyden.

Plata representerer aggresjon.. og den feelingen har de greid å skape

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe. Mener å ha lest et noe en annmelder skrev om den plata at Metallica var veldig forut for sin tid eller noe. Altså at St. Anger egentlig skulle vært sluppet nå i år eller neste år siden det er nå folk ville ha hørt på den. Bare se selv; Trådstarter har jo dratt opp igjen plata nå etter noen år og funnet ut at det faktisk er noe bra på den. Så det ser vel ut til å stemme.

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.