Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Battle


Lejs

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

80tallet rocker på så ufattelig mange måter.

\m/ \m/

Skjerp deg. Jeg har en måler som kan måle mange ting. Bl.a. kan den måle antall toner i sekundet, overstiger det fire varsler den med å blinke rødt - som betyr stopp. Den kan også måle hvor trange bukser artistene bruker, hvis det ikke er plass til en moden sitron på innsiden ser jeg den lampa blinke gult. På siden, den lille bryteren du ser, der kan jeg velge om håret skal testes. Den er låst i "på"-posisjon. Er håret for høyt utløses vårt kjære lys, med en forfriskende grønnfarge - som et tegn på all giften i slikt hår. Sist men ikke minst kan denne måleren måle gitarene som blir brukt, hvis de er stygge... Blink, blink, blink... I alle farger, da dette er det viktigste punktet!

Denne boksen skjermer meg for styggedom, og leder meg til skikkelig musikk. Jeg innehar, via denne boksen, evnen til å fremstå som kul og kan syte og klage til alt som boksen lyser til. Her er et bilde av boksen, løp og kjøp måleren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel (som vanlig?) ikke helt enige med majoriteten her. Jeg synes 80 tallet var moro, også musikalsk. Van Halen, Ozzy (med Rhoads), Toto, Stevie Ray Vaughan, David Bovie (Med Stevie Ray Vaughan!!) Whitesnakes 1987 skive, Malmsteen med Rising Force og Alcatrazz (Mener å huske det var et kick), Steve Vai's soloalbum og med David Lee Roth. etc. etc.... Ja og ikke minst Mr. Big (hvor videoklippet som er tidligere i posten stammer fra, synes forøvrig at Mr. Sheehan er/ var en innovativ bassist)

Synes 80 tallet var et MYE mer spennende musikalsk 10 år enn eks. 90 tallet med grunge (Æsj) og alle de som skulle kopiere originalene fra 70 og 80 tallet.

Bare vent. 80 tallet kommer tilbake!!!

Ugh... Glemte battle emnet: Steve Lukather vs ALLE tidligere nevnte. Get in line for grusing (Grusing... Nydelig uttrykk, det er herved i mitt vokabular)

Jada, vet at jeg er helt Lukeoholiker, men hvem som gruser hvem er jo subjektivt?

Endret av Rebbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.