Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strenger


ramb00m

Anbefalte innlegg

www.stringsandbeyond.com

der er d'addario veldig billige.. 3 sett for $9.99 .. med andre ord du kan bestille minst 6 sett.. som kommer på ca $20 = 140kr, pluss $10 i porto = rett i overkant av 200kr for 6 sett..

Nå er kursen på nesten 7 ... når den var nedi 6,2 osv, kunne man bestille 3x 3 pakninger istedet for 2, for og kommer under 200kr grensen.. men nå blir det rett i overkant. Men du kan f.eks bestille for mer og gi beskjed om at han skal skrive "value = $20" f.eks ... på moms lappen på pakken.

stringsandbeyond er ihvertfall generelt veldig billige på strenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg få kjøpt BILLIGE gitarstrenger?

Kan være fra utlandet, men vil ikke ha masse toll og porto. Helst Elixir eller D'addario.

Hvor billig er billigt? jeg gi'r 50-70 pr. sæt her i DK, det synes jeg er billigt, er sådan noget

da meget dyrer i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor billig er billigt? jeg gi'r 50-70 pr. sæt her i DK, det synes jeg er billigt, er sådan noget

da meget dyrer i Norge?

Ganske dyrt med musikkutstyr i Norge, såvidt jeg har forstått. Jeg kjøper mine sett for 200-300 kr. Det varierer etter hva slags strenger jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dyrt med musikkutstyr i Norge, såvidt jeg har forstått. Jeg kjøper mine sett for 200-300 kr. Det varierer etter hva slags strenger jeg kjøper.

what!! det lyder helt urimiligt, det er hvad bas-strenge koster, her.

Det kan være det har noget med EU at gøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what!! det lyder helt urimiligt, det er hvad bas-strenge koster, her.

Det kan være det har noget med EU at gøre?

nei, norge er medlem av EØS(europeisk økonmisk samrbeidd),med andre ord, som gir oss alle de økonomiske fordelene eu land har, som gjør at vi ikke skal ha annerledes priser nettop pga EU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what!! det lyder helt urimiligt, det er hvad bas-strenge koster, her.

Det kan være det har noget med EU at gøre?

Et sett strenger koster ikke 2-300 kr. Pleier å ligge på +/- 100kr for et "standard" sett. Elixir strenger pleier å være en del dyrere, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller for ca. 165,-, kommer jeg da over grensen og ender med å betale masse i toll?

Nei grensen er som sagt på 200.

Hvis verdien på varene er under 200 = ingen moms.

Hvis verdien på varene er over 200 = moms på varene OG frakten + gebyr = plutselig veldig mye dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.