Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve Vai's EVO


Goggen

Anbefalte innlegg

Til den forskrekkede Nilsefix.

Jeg hadde den jeg har nå før jeg solgte 10th'n. Pen gitar, bevares. Avgjørende for saken var at jeg ikke brukte den særlig, samt at den hadde noen små skader som satte den utenfor muligheten til å bli særlig verdifull. Nypris veil 27.000,-. Jeg kjøpte den brukt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Om halsene sier vi akkurat det samme. Vi sier begge at flate/tykke/brede/smale ikke har noen betydning.

Signaturmodeller lages til gitaristen. Men med Jem blir det laget mange forskjellige varianter. 7 serien, 5 serien, 3 serien, diverse ltd utgaver, samt en egen 7 strengs linje. Ibanez hadde ikke satset så stort på denne typen hvis det ikke var innbringende. Og jeg mener fabrikkens penger. Hvis dette var gitarer med dårlige egenskaper hadde de ikke blitt brukt i promoteringen av det merket som selger flest gitarer på verdensbasis.

Det er veldig mange som får spesialmodeller laget hos Ibanez, de fleste av dem er ikke kjent utenfor gitarverden, og ingen har egne signaturmodeller.

Der kommer også Luke, EVH og Landau inn. Hadde ikke deres signaturmodeller vært av ypperste klasse, ville de ikke overlevd som egne modeller. Men trolig ville artistene fått sine behov dekket likevel.

Bottom line: Modeller som overlever den tidsalderen de var laget i/for, har overlevd for en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.