Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve Vai's EVO


Goggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Til musikk eller gitar mener du? Eller kansje begge?

Jeg liker stort sett det meste. Ibanes kjenner jeg ikke noe særlig til annet enn at i gamle dager (vel) var det ikke kjent for å være særlig bra. Men det har sikkert endret seg. Selv har jeg aldrig prøvd de, men det kunne jeg godt tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVO ja , den er ikke så pen , men den har vært med Steve i alle år .. Gode gode gitaren . Det er den han forguder , det er den han tar opp de beste soloene med ;) .. Den er smashet og bygd opp osv , modifisert og alt er gjort om og om igjen opp gjennom åra..

Det var litt historie bak DEN ...

Han har navn på alle "main-gitarene" . Flo , Pia (som nå er solgt) Flo 2 , Bad Horsie 1 & 2 , og noen fler ,...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo de gamleste av de gamle da ..

80tallet SKULLE de være stygge...

Men sier du at denne:

http://www.jemsite.com/axes/model/jem10.htm

er stygg , så kommer jeg til Sarpsborg med en ting i bagasjen . balltre ... hehe ..

Det er den , uten tvil , fineste gitaren som noen gang er produsert . Hadde jeg fått tak i en sånn en gang , skulle jeg hatt den med i kista når jeg dør ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix: Evo er faktisk ikke modifisert!

Reparert er vel heller mer korrekt tenker jeg. Det nærmeste du kommer "modifisering" på Evo, er tremsetterne og Buzz Feiten tuning greiene..

Ellers så trodde jeg at PIA kun ble "laget" for Grammy opptredenen med Nelly Furtado. Forskjellen på den er jo at den har piezo.

Poenget var at jeg ikke trodde PIA hadde vært en "main gitar"...men det er mulig jeg tar feil.

Uansett..JEM gitarene er noe av det flotteste rent visuelt som finnes av gitarer! Teknisk så skal de jo også være topp...men jeg har faktisk ikke hadde det privilegiet av å prøve en ennå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo de gamleste av de gamle da ..  

80tallet SKULLE de være stygge...

Men sier du at denne:

http://www.jemsite.com/axes/model/jem10.htm

er stygg , så kommer jeg til Sarpsborg med en ting i bagasjen . balltre ... hehe ..

Det er den , uten tvil , fineste gitaren som noen gang er produsert . Hadde jeg fått tak i en sånn en gang , skulle jeg hatt den med i kista når jeg dør ...  

Nilsefix

Lekker den der ja... hvor mye må man ut med for en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.