Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal fra Kalevala :)


KaLeVaLa

Anbefalte innlegg

takk skal dere ha ObZor og Morph :)

Setter stor pris på slike tilbakemeldinger...makes me wanna work with my music ;) hehe!

Ja, er nok ikke så ogte jeg er i Arendal da (faktisk aldri vært der) , men hvis jeg pluttselig skulle befinne meg der så tar jeg nok kontakt ;) hehe!

Jeg holder forresten på med nytt låtmateriale nå i disse dager...så...kommer nok nye updates på myspace iløpet av Desember :) Mye fritid rundt juletider vet dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var bra. tight spilt. Jeg har forresten ikke hørt en som kun har spilt i ett år spille AH'er så bra.

Når det gjelder det med vokal så er jeg imot. Du kan ikke si at en sang som allerede er ferdig "trenger vokal". Sangen er slik den er, og ofte vil en slik drastisk forandring bare ødelegge.

Jeg fikk en kamerat til å høre Coltranes Giant Steps for litt sida. Han sa "fett det, men det hadde vært kult med vokal" <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha jsbach :)

Ja,jo...sant nok det med at låten KAN bli ødelagt ved å få på vokal, men....jeg tror det kan bli kulere med vokal på låtene :) Venter på et par resultater fra noen vokalister allerede...så håper de kommer inn nå litt før juletider kansje :)

Men kult at du syntes det var bra tatt i betraktning hvor lenge jeg har holdt på osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du må jo være et supertalent hvis du kun har spilt i et år. Ikke mange som er så tighte og bra til å komponere sanger da. Skulle nesten tro du har spilt i minst 3 år. Dete pga at sangene dine har en bra struktur, ikke mange nybegynnere som skjønner ting som dynamikk, vers, ref solo osv, selve oppbygingen av en sang. Keep it flowing, stay metal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.