Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Boss Gt-6 Rett I AMPEN!! hahahah!! og det låter jo så JÆVLI bra!!

Herregud jeg fikk sjokk når jeg hørte det .. Og jeg vet det er sant , iallefall live .. Vet ikke 100% med studio , men tror det er der og ..

tror det er i en laney amp , den dyreste av dem...

Hehe .. Syntes bare det var så bra .. ingen har krangla noe på lyden dems akkurat , den låter jo så knall .. Og så viser det seg at det er et brett til snaue 5000 spenn :):D

nilsefix

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ..

Ja , men har du HØRT gitarene dems?? Herreguuud!! om ikke , gå å last ned The Drapery Falls (muligens verdens kuleste metal-låt) eller Bleak .. asså , det er helt sykt , tror rett og slett ingen kunne tenkt at noe sånnt kunne komme fra noe så billig :)

Ingen tar seg tid til å skru mer vettø ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opeth er faktisk veldig dyktige.. Men som Spock84 sier, blir det fort kjedelig. "Skrikevokalen" er jo rett og slett latterlig. Men de har mye bra melodiøse ting. Liker ikke de harde partene dems.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm , ja men hør på The Drapery Falls (som er egentlig nesten den eneste sangen jeg liker av dem som ikke er fra den nye og rolige plata Damnation) ,. Hør på alle stemningene !! herregud , de er mestere på det ... oppbygning av låt for å skape stemninger ..

+ at de har et kult prinsipp på å alltid lage deler som man ABSOLUTT ikke forventer :) heheh

Nilsefix

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.