Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nilsefix


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oui.. bare meg ser det ut til ..

har litt planer om å kaaanskje få med meg en støy-gitarist , men jeg vet ikke helt om det blir tid til det nå..har ikke fått skrevet så veldig mye ;) he he he ...

men det blir sikkert gøy det . har en bror som er en jævel på lysdesign og video stuff , så da blir det sikkert fint ...

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. helversjon av Asian Efficiency tror jeg aldri kommer.. men kanskje jeg skal spille den med tappegreia i synth ;) heh.. kan prøve å fikse det ;) hehe ...

cerpin , er ikke du litt sånn effekt kar da? høres interessant ut...

vi får hooke opp en gang.. vil gjerne ha litt støy , var nær å spørre et par av disse støygitaristene... atter en gang tipser jeg folk om geniet

ANDERS HANA

hehe... sjekk det ut dere som liker gitar .. han spiller gitar i jaga nå og er noe av det mest kreative jeg har vært borti.. topp stemning...

---

det er kult om folka kommer.. er litt usikker på hva slags publikum stuff det er på denne ekko festivalen .. er ofte på sånne "spesiell-musikk" festivaler at det er litt lite folk... og det må jo gjøres no med..

skal ut i oslo denne uka og filme masse stuff jeg skal fucke opp i Final Cut og ha på backdroppen .. det blir sjov..

kult at folk syns det virker interessant

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støy er ikke ett negativt ladet ord når jeg sier det iallefall..

spørs jo hvor mye effekter du gjør da .. når det er ugjenkjennelig som gitar , så er det iallefall støy-gitar..

sliter no jævli med skrivesperre om dagen heh.. har 1 låt for øyeblikket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.