Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

windir


kong vinter

Anbefalte innlegg

Windir var jo Norges beste metallband' date=' helt klart. Synd Valfar døde.

Men Kong Vinter, du kan vel sende en mail til Hvàll eller no?

Han svarer sikkert.[/quote']

har tenkt på dette, men om jeg finner meilen hans er en annen sak... hadde jo vært toppers om noen hadde klart å finne den!

til EivindS: flott du kritiserer en musikk-stil du tydeligvis ikke forstår en dritt av... prøv å ikke vær så forbanna dømmende neste gang, ingen har bedt om å få vite hva du syntes om musikken, bare hvordan man kan oppnå samme effektene, så hold godt kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til EivindS: flott du kritiserer en musikk-stil du tydeligvis ikke forstår en dritt av... prøv å ikke vær så [sensurert] dømmende neste gang' date=' ingen har bedt om å få vite hva du syntes om musikken, bare hvordan man kan oppnå samme effektene, så hold godt kjeft![/quote']

hehe.. jeg forstår såpass at det er en tullball på trommer som har lært seg og spille skikkelig kjappt på stortromma, og en på vokal som har spandert litt for mye tid med hunden sin, slik at det faktisk hører ut som han bjeffer mens han "synger".. eller.. skriker så jeg vil velge og kalle det..

men for all del.. ver sin smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til EivindS: flott du kritiserer en musikk-stil du tydeligvis ikke forstår en dritt av... prøv å ikke vær så [sensurert] dømmende neste gang, ingen har bedt om å få vite hva du syntes om musikken, bare hvordan man kan oppnå samme effektene, så hold godt kjeft!

hehe.. jeg forstår såpass at det er en tullball på trommer som har lært seg og spille skikkelig kjappt på stortromma, og en på vokal som har spandert litt for mye tid med hunden sin, slik at det faktisk hører ut som han bjeffer mens han "synger".. eller.. skriker så jeg vil velge og kalle det..

men for all del.. ver sin smak...

for det første hadde du aldri klart å spille så bra på trommer,

for det andre så hadde du aldri klart å skrike så bra som valfar gjorde, så det er du som er tullball, ikke de... er jo egentlig litt rart denne bjeffingen og tullball på trommer er norges største kultur-eksport da... jeg tror egentlig du bare er misunnelig, fordi du inni deg vet du aldri hadde klart å lagd noe slikt... gå og grin til mamma, hun trøster sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til EivindS: flott du kritiserer en musikk-stil du tydeligvis ikke forstår en dritt av... prøv å ikke vær så [sensurert] dømmende neste gang, ingen har bedt om å få vite hva du syntes om musikken, bare hvordan man kan oppnå samme effektene, så hold godt kjeft!

hehe.. jeg forstår såpass at det er en tullball på trommer som har lært seg og spille skikkelig kjappt på stortromma, og en på vokal som har spandert litt for mye tid med hunden sin, slik at det faktisk hører ut som han bjeffer mens han "synger".. eller.. skriker så jeg vil velge og kalle det..

men for all del.. ver sin smak...

for det første hadde du aldri klart å spille så bra på trommer,

for det andre så hadde du aldri klart å skrike så bra som valfar gjorde, så det er du som er tullball, ikke de... er jo egentlig litt rart denne bjeffingen og tullball på trommer er norges største kultur-eksport da... jeg tror egentlig du bare er misunnelig, fordi du inni deg vet du aldri hadde klart å lagd noe slikt... gå og grin til mamma, hun trøster sikkert...

Ro ned litt da, kong vinter.

Om du aldri hadde hørt slik musikk før, hadde du sikkert sagt noe av det samme selv. Men du har helt rett. Steingrim er en ekstremt dyktig trommis, og Valfar var en av, om ikke den beste grimvokalisten innenfor sjangeren.

Nå hører jeg fryktelig lite på svartmetall om dagen, men Windir hører jeg fremdeles på. De har så fine melodier og harmonier.

Men har du fått sendt mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.