Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Jaga Jazzist tråd


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHA! jævli bra..

Swedenborgske Rom er et mesterverk .. blir helt slapp av å tenke på det når jeg står å faktisk spiller den med jaga.. Han som har skrevet den er jo han jeg "tar over for" .. han er en svært svært flink fyr som heter Andreas Schei .. spiller forøvrig i det rocka jazz-bandet shining..

kor delen på swedenborgske rom ' date=' jeg lover , jeg begynte å grine første gang jeg hørte den :D hehe..

nei , det er sjov sjov sjov.. så .. poll .. hvem skal se en jaga gig i høst?

det tar på å øve 7-8 timer om dagen med band ass.

men det er gøy...

fix[/quote']

haha.. vet! pleide og pleier enda å spole tilbake med en gang det er ferdig! helt seriøst, det er noe av det nydeligste jeg har hørt! kan du ikke slenge ut tab/noter på det etter at du har lært det?;)

er ikke så galt det som kommer etterpå heller, da.. :shock:

steike, du er en heldig mann! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! jævli bra..

Swedenborgske Rom er et mesterverk ..

kor delen på swedenborgske rom ' date=' jeg lover , jeg begynte å grine første gang jeg hørte den [/quote']

Får fremdeles frysninger når jeg hører den låten..

Noe av det beste de har laget, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har skrevet den er jo han jeg "tar over for" .. han er en svært svært flink fyr som heter Andreas Schei .. spiller forøvrig i det rocka jazz-bandet shining..

Å?

han står ikke nevnt på coveret til de to shining-cdene mine.

Shining består av Jørgen munkeby, Torstein Lofthus, Morten Qvenlid og Aslak Hartberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har skrevet den er jo han jeg "tar over for" .. han er en svært svært flink fyr som heter Andreas Schei .. spiller forøvrig i det rocka jazz-bandet shining..

Å?

han står ikke nevnt på coveret til de to shining-cdene mine.

Shining består av Jørgen munkeby' date=' Torstein Lofthus, Morten Qvenlid og Aslak Hartberg.[/quote']

Når man er ny i et band, får ikke dette tilbakevirkende kraft på platecovere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Schei har tatt over keys-jobb etter Morten Qvenild hele to ganger. Først i Jaga (Morten som spiller på The Stix) og nå i shining.

Morten Qvenild bør også nevnes når vi er inne på synth-GENIER .. han spiller i det helt og holdent NYDELIGE Susanna& The Magical Orchestra... helt fantastisk flink er han.. sjekk det ut..

Tab på swedenborgske rom? hehe.. det spørs det da..

kor partiet er ikke noe vi spiller though.. eller , vi synger jo , men jeg kan det ikke på no instrument.. melodien er nydelig :) og den er jo ikke så stress å plukke.. og ikke minst ,den akkord rekka .. den glemte jeg å nevne , ERE MULIG!! hehe .. den er nydelig..

dere får rette en takk til Mr Schei.. bra fyr.. han driver å viser vei i jaga-land nå om dagen , eller siste dag i morgen.. er ikke alt som er spess lett å plukke på øret for å si det sånn .. hehe.. det er mye synth i jaga..

får komme tilbake med updates når det dukker opp ..

takk for alle gratulasjoner .. hehe.. kuli kuli...

bra folk

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab på swedenborgske rom? hehe.. det spørs det da..  

kor partiet er ikke noe vi spiller though.. eller , vi synger jo , men jeg kan det ikke på no instrument..  melodien er nydelig :) og den er jo ikke så stress å plukke..    og ikke minst  ,den akkord rekka .. den glemte jeg å nevne , ERE MULIG!! hehe .. den er nydelig..

Nilsefix

synger dere den? :shock: :oops:

trodde det var synth, jeg..:S jaja.. da er det jo enda bedre! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trommene er generelt ganske crazy...

de som vil høre Martin , som spiller trommer sitt sideprosjekt bør ta en tur på John Dee i kveld .. spiller halv 12 tror jeg..2 fra JR Ewing , Martin Horntveth og et par til ... Elektro møter Black Metal hehehe..

for tromme interesserte er det en VIKTIG å dra å se...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yep

har absolutt planer om det.

jaga har vært favorittbandet mitt siden i fjor høst da jeg kjøpte A livingroom hush. Har ventet på en jaga-konsert i nærområdet siden da..

edit: ser at Kill skal spille på kvarteret et par uker etter dere. må nok få med meg den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.