Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Jaga Jazzist tråd


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk . topp stemning.

all tomorrows parties virker som et jævli fett konsept!!

er ikke så voooldsomt gla i mars volta , men fett indeed..

gleder meg litt :) bare å dra til england for å spille blir sikkert jævli rart.. hehe..

fix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hå...

det er litt usikkerhet rundt hva jeg egentlig skal gjøre, litt dumt igrunn , men på sikt skal jeg gjøre kun synth-ting. i starten nå , siden det ikke er så lenge siden jeg fikk vite om det og jeg ikke har rukket å lære meg alle synth-tinga enda så er Andreas Schei som spiller synth nå fortsatt med. men han skal slutte..

så det spørs bare litt.. frem til det skal jeg gjøre litt forskjellig på diverse instrumenter , sax , gitar kanskje , fløyte osv ... men håper på å få gjort det sånn at jeg spille alle synth-tinga om ikke lenge .. øver masse om dagen , er mye synth i jaga ;)

..

hvordan det skjedde.. ja si det..

jeg har en bror som har gjort lyset på jaga siden , hmm , 2001 tror jeg. sånn begynte jeg å høre på det , og har sett dem en hel haug ganger live. så har jeg ble jeg litt kjent med Lars og Martin Horntveth når jeg var på konserter osv , og fortalte at jeg spilte og skrev musikk og topp stemning. og så ble det sånn at Andreas Schei skulle slutte , og da ringte de meg opp og lurte på om jeg ville spille med dem ..

etter den telefonen sov jeg ikke på mange dager hahah , det var jævli psycho.. er jo som sagt ynglingsbandet mitt mer eller mindre, så det er en sinnsykt rar feeling å vite at jeg skal stå på scenen med dem om ikke så lenge.. det gir ordet prestasjons-angst en helt ny mening , men fy faen som jeg gleder meg ! :D hehe..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si gratulerer så meget en gang til :) Virker som om alt har ordna seg for deg ;) bli stjerne og greier 8) Personelig har jeg ikke hørt så mye av de så jeg veit ikke helt om jeg liker de eller ikke, men jeg skal nok få tak i ei skive eller noe... ;) Lykke til nilsefixeriusmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! jævli bra..

Swedenborgske Rom er et mesterverk .. blir helt slapp av å tenke på det når jeg står å faktisk spiller den med jaga.. Han som har skrevet den er jo han jeg "tar over for" .. han er en svært svært flink fyr som heter Andreas Schei .. spiller forøvrig i det rocka jazz-bandet shining..

kor delen på swedenborgske rom , jeg lover , jeg begynte å grine første gang jeg hørte den :D hehe..

nei , det er sjov sjov sjov.. så .. poll .. hvem skal se en jaga gig i høst?

det tar på å øve 7-8 timer om dagen med band ass.

men det er gøy...

fix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.