Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Jaga Jazzist tråd


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

isåfall sliter jo jeg og ;) hehe..

jeg er jo godt under 20 .. et helt år for å være presis...

men vet ikke noe om kvarteret jeg .. aldri vært i bergen , men vet jeg digger det heheh.. bergen er fylt til randen av bra folk.. det blir en veldig bra kveld.. og det er jo ikke lenge til en gang!

nå ble jeg nervøs :) hehe

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. du er jo artist, så det er vel neppe noe problem.

Spilte på kvarteret når jeg var 17, og når jeg tenker meg om, hadde ikke de jeg kjente som kom som var under 18 noen problemer heller.

dette var jo dog en konsert med 2 kristne studentkor klokken 8 en søndagskveld, så det kan jo hende reglene var annerledes da.

Er litt usikker på om det kanskje er 2. etasjen som har aldersgrense 20 år, tror det er der baren som selger sprit er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nja ...

vi spilte på musikkflekken i sandvika.. ganske lite koselig sted med kjempekoselige folk...

så vi rigget opp og øvde en stund og koste oss gløgg og så kom folk..

var en del , men ikke sånn overmange siden det var et ganske lite sted...

var så nervøs at jeg nesten ikke klarte å stå på beina når vi gikk på .. hehe.. konserten gikk ganske fint, men såklart , spilte litt feil her og der , men det ville vel alle gjort første konserten , håper jeg.. det var veldig veldig kult og jeg koste meg gløgg! i dag har jeg fri , men natt til fredag drar vi til trondheim .. så bærer det til bodø på lørdag , og til tromsø på søndag.. det blir en veldig fin (og lang) helge-tur :) ...

det blir fint ... bra folk , og god musikk.. og så blir jo all spilling bare bedre med tida.. krever litt tid å spille seg inn i et band som er såpass komplekst som jaga.. men fy faen så gøy det er :D

kos dere gløgg...

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte i tromsø i går.. på driv..

det var fett det.. mye folk og god stemning... jævli vond øl dere har der oppe :D haha ... men ellers bra stemning..

i morgen er det kristiansand , deretter bø , skien og oslo (rockefeller)..

så følger stavanger og bergen , tønsberg og kanskje ørsta neste uke..

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.