Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GN fremtid (nei, det er ikke krise)


007

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Det kan tenkes at GN selges i løpet av ganske kort tid.

Jeg har fått et bud på GN (og en haug med andre prosjekter), som jeg sterkt vurderer å si ja til, da jeg har så innihelvetes mye annet på blokka, og det vil frigjøre en del tid. Det er ikke GN i seg selv som er tids-utfordringen, det er summen av alt.

Jeg må prioritere litt anerledes fremover, og da det å eie ca 100 nettsteder ikke en oppgave som er forenelig med det jeg ønsker å satse på – jeg har allerede fulltidsjobb som innebærer en del reising og ansvar for nettbutikker som krever mye av meg. I tillegg eier jeg fire selskaper i tillegg, og det begynner å bli litt mye på en gang. Noen av dere kjenner til dette fra før, som Sonar og Innbo24.no. I tillegg eier jeg også Nettproduksjon.

Det er selve Content365 som jeg i denne anledning selger meg ut av.

Men! Dere slipper ikke unna meg ennå.

Jeg kommer til å fortsatt være her, da jeg kommer til å kjøre oppdateringer på forumet, samt administrere abbonement osv. Selve modellen blir som før, men det kan tenkes at det blir publisert flere artikler for å sørge for en viss økonomi i forumet. Så det er ingen grunn til å "abandon ship" riktig ennå.

Jeg er som alltid tilgjengelig på PM for dem som har ytterligere spørsmål.

 

Med hilsen

Bjørnar

  • Liker 3
  • Takker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med forrige talere. Det så mørkt ut før du tok over, og det var nok mange som var skeptiske, men forumet har sånn sett egentlig blitt bedre, men så er det det her med antall aktive medlemmer da. Vi er nok en utdøende rase. Håper at forumet består ei stund til i hvert fall. Å drukne i div. facebook-grupper ønsker i hvert fall ikke jeg, selv om jeg legger inn noen innlegg der også, av og til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså et veldig hyggelig forum å være en del av, og jeg synes det er veldig synd at det går mot slutten. Det sies riktignok ikke eksplisitt, men det ligger i kortene.

Når det går døgn mellom nye poster sier det vel seg selv at det ikke er stort å hente for å opprettholde driften.

Og jeg har INGENTING på FB å gjøre, så jeg kommer til å være her 'til the bitter end, being an old fart sitting on my ræv, shaking my neve in the air until you bærer meg ut on a stretcher.

  • Liker 7
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.