Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strømforsyning til pedalboard


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt noe enda men jeg tenker og skaffe meg 5 pedaler, jeg synes at Boss BCB-60 pedalboard så veldig enkelt og greit ut pga at da trenger jeg ikke og kjøpe noen strømforsyning eller kabler, fordi jeg får alt sammen i samme eske, men jeg er usikker på om det vil fungere godt... tror dere den vil passe til pedaler som.

1. Octabass ebs

2. ALPHA OMICRON distortion pedal

3. Tc electronic Flashback 2 Delay pedal 

4. Electro Harmonix Freeze Sound Retainer pedal

5. Micro POG Pedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, pedalutforskeren said:

Jeg har ikke kjøpt noe enda men jeg tenker og skaffe meg 5 pedaler, jeg synes at Boss BCB-60 pedalboard så veldig enkelt og greit ut pga at da trenger jeg ikke og kjøpe noen strømforsyning eller kabler, fordi jeg får alt sammen i samme eske, men jeg er usikker på om det vil fungere godt... tror dere den vil passe til pedaler som.

1. Octabass ebs

2. ALPHA OMICRON distortion pedal

3. Tc electronic Flashback 2 Delay pedal 

4. Electro Harmonix Freeze Sound Retainer pedal

5. Micro POG Pedal

De pedalene skal nok få greit plass i en BCB-60 ja.

Vet ikke om strømforsyningen der er isolert, men jeg mistenker at den ikke er det. I så fall har du litt støypotensiale, spesielt siden du vil blande digitale og analoge pedaler.

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt et billigere brett og separat forsyning. Hsr hatt Cioks sine med isolerte utganger. Disse er små og smidige, men har grei kapasitet. Nå har jeg MXR ISO Brick som jeg liker veldig godt. 

Kjøp en med isolerte utganger 😊 som regel kan du fint koble 2 enkle og ikke for krevende pedaler per utgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk Harley Benton sine isolerte strømforsyninger (PowerPlant ISO-2 til gitar og ISO-1 til bass) både på bass- og gitarbrettet nå. De fungerer helt utmerket. Nå har jeg ingen kresne eller kravstore pedaler, da. 

Endret av Skullkrusher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.