Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss Waza Air


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Enig med Endt her. De er sikkert kjempefine som øvingsverktøy og stille jamming, men det er alt du får.

 

Med en HX Stomp (eller GT-1000 om du liker Boss) får du det samme, pluss en fullverdig løsning for å spille gjennom en amp, rett i PA, opptak til PC, etc. Et lett valg for meg i alle fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Truckstop Chuckie said:

De fleste av dagens amp-simuleringsbokser har vel muligheten til å justere «air» på kabinett-delen? Det er trikset på Axe-FX for meg i hvert fall når jeg skal bruke headset.

Greia med Waza Air er vel at lyden endrer seg når du snur hodet, for å simulere at du står i rommet med en amp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig artig greie, enkel og bruke og låter bra. Akkurat det greiene med at lyden forandret seg er litt svada. Iallefall for meg som nistirrer på halsen, hadde plutselig kun lyd på ene øret. Enkelt å slå av.  Men alt det andre låt fett. Ligger vel ofte og titt på Finn for ca 3-3500. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse og bruker de som øvingsverktøy de gangene jeg har mindre enn en halvtime tilgjengelig, dvs nesten hver gang jeg spiller gitar. Da er det bare å sette de på hodet, plugge i og jeg er i gang med å spille i løpet av sekunder. Dette gjør de uvurderlig for meg som ikke har plass til å ha gitaroppsett stående klart for bruk til vanlig. Får faktisk spilt en del på den tiden det tar å lete fram en kabel.

Men, 3D/scene/amp i rommet-teknologien er gimmicky og funker ikke særlig godt. Jeg har derfor endt opp med å bruke de i surroundmodus hele tiden. I surround funker de utmerket. Alt i alt er de jo helt på trynet dyre, sett i forhold til at teknologien funker såpass dårlig, men som nevnt fins de jevnlig på finn til rundt 3000.

  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.