Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gilmour selger ALT


Pledrik

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
8 minutter siden, andreasf skrev:

Hvor stor smell regner du med å gå på? 😄

For å være helt ærlig så tror jeg alt kommer til å gå milevis over prisanslagene. Får se, har registrert meg og pantsatt ræva men må prøve å være fornuftig. Time will tell how big of a smell.

  • Liker 1
  • Takker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær er et bilde jeg tok da jeg var så heldig å så han spille. Er bilde av gitarene som blei brukt på konserten. Var i 2015. Ikke beste kvalitet men man ser dem værtfall. Er nok nærmeste jeg får noen gang se dem. Skjer nok aldri igjen

20150919_191755.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sitter i bilen på vei til hytta og hører på auksjonen Live. Har lagt inn fire forhåndsbud, men skjønte etter ca 12 sekunder at jeg er heeeeeelt på bærtur. Fy faaaaaaan for noen priser. Noen bør ta seg en valium eller tre.

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.3 mill bucks for The Black Strat. Pluss 25% kommisjon. Men syntes prisene på de mange helt ordinære gitarene var sykest. 75.000 dollar for en billig kopi av Strat 0001 som var verdsatt til 1000-2000.... tror det var mange spekulanter som aldri har tatt i en gitar i det rommet.

https://www.christies.com/salelanding/index.aspx?lid=1&intsaleid=28021&dt=206201917509&saletitle=&pg=5&action=paging&sid=02effe24-9495-451a-9ba5-db8760ad6fc2

Endret av Pledrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.