Gubbe

Sletta poster

Anbefalte innlegg

Litt greit å få beskjed og grunn når poster blir sletta. Just sayin

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderator sier vel som regel fra om at han har slettet og opplyser om at en kan få begrunnelse på PM? Blir vel fort også mye arbeid på moderator, og litt skjønn fra moderator sin side kan vi vel finne oss i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det store og hele informerer vi ved fjerning av en post, enten ved PM, eller i tråden hvor det presiseres at det er foretatt en moderatorhandling. 

Hva og hvorfra er det innhold som er forsvunnet for deg, @Gubbe

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En post i Elektrisk gitar, henge gitaren på veggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev at dere skulle holde dere til temaet i tråden, men dette ble ikke gjort så da ryddet jeg opp litt.. Men neste gang skal en PM bli sendt ut :)

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjernet det sammen med alle de andre postene. Du skal gjerne få se screenshot om dette holder deg våken om nettene :) 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå snakker jeg bare for meg selv, men det er ikke slik at alt jeg poster er gull, og ikke må slettes. Det er denne posten et godt eksempel på.
Nå har det seg slik at jeg lever godt med det. Det synes jeg du skal gjøre også @Gubbe

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, CastorFiber skrev:

Nå snakker jeg bare for meg selv, men det er ikke slik at alt jeg poster er gull, og ikke må slettes. Det er denne posten et godt eksempel på.
Nå har det seg slik at jeg lever godt med det. Det synes jeg du skal gjøre også @Gubbe

Jeg lever absolutt godt med å skjære litt ut og bli moderert, men jeg ble bare forundret denne gangen over at det ikke lå en forklaring i tråden, og ingen PM. Tidligere var det svært ryddige og informative moderatorposter/pm om denslags.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 27.12.2018 den 23.02, germaniumkid skrev:

Kjenner det er godt å ikke være mod lengre ?

Det er det vel flere som synes. 

• Forvirret 1
  • Trist 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Det å være moderator en en utakknemlig jobb. Vær glad for at noen gidder å gjøre jobben gratis. Vil du ha en endring, ellervl  gjøre en bedre jobb selv, så meld deg som frivillig. Så enkelt er det slik jeg ser det.
Vær klar over at man får masse drittkjeft i perioder, perioder man kanskje ikke klarer å forutse. Derfor er det nødvendig å være enig med de andre som modererer.

Endret av CastorFiber
  • Liker 3
  • Takker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig...

Jeg ville bare si noe om at det er greit å bli opplyst om moderering, enten i selve tråden eller i PM.

Og at flere moderatorer har gitt seg i likhet med g-kid er vel ingen hemmelighet, synd men like fullt sant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Gubbe Og det er helt ok :) Det var jeg som gjorde en glippe der. 

Nå syns jeg vi lar denne diskusjonen ligge. Neste gang det blir noe form for sletting av poster skal jeg selvfølgelig opplyse det i tråden og/eller sende en PM.

Klem

ActionCaptain. 

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutes ago, Gubbe said:

Og at flere moderatorer har gitt seg i likhet med g-kid er vel ingen hemmelighet, synd men like fullt sant.

Tror den posten din lett kunne misforstås til å bety at du (og flere andre) var glad g-kid ikke var moderator lengre. Antakelig bare klønete ordlegging.

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29 minutter siden, Naigewron skrev:

Tror den posten din lett kunne misforstås til å bety at du (og flere andre) var glad g-kid ikke var moderator lengre. Antakelig bare klønete ordlegging.

Ja, ser den. Klønete av meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive