Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan få med store pedalbrett på fly?


Sorg

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt et Templeboard Trio28 pedalbrett, som i bag er 80x50 cm. Er veldig godt fornøyd med hvordan det er satt opp. Imidlertid så har jeg undervurdert hvor stor det er og jeg tror det er for stort for en koffert og også for å ta med på et fly som håndbagasje. Hvordan har dere løst dette med store pedalbrett på fly? Det er kanskje mulig å ta med brettet og så gi det til flypersonalet som kan legge det inn i lasterommet på flyet? Da slipper man at det blir herjet med i like stor grad.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er for stort for å ha hyllene tror jeg. Ja flight kunne vært en løsning, men da blir det veldig mange kolli å drasse med seg til flyplassen, med vanlig koffert og gitar i tillegg. En løsning hadde vært en gigbag for gitaren, som jeg kunne hatt på ryggen, men er ikke så keen på å ha gitaren i gigbag på hele turneen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg kjøpte en sånn ryanair vennlig koffert når de fortsatt fløy fra rygge. Denne var skreddersydd for å ikke by på problemer inn på fly, hva med å prøve å bygge brettet så det passer ned i den en sånn koffert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.