Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til forsterkervalg,erfaringe,kunskap om.


Tores

Anbefalte innlegg

Har sett meg ut 3 Forsterkere.  Engl Special Edition e670-6L6 rør.

                                                        Hughes & Kettner Triamp Mark 3.

                                                        Mesa Bogie Dual Restifier 

Engl og H.& K. har enormt mye fungsjoner til å forme den sound man ønsker,Mesa har ikke fult så mye.

Alle forsterkerene er ganske dyre,så jeg vil gjerne gjøre et riktig valg,får ikke mulighet til å prøve disse.

Spiler alt i fra blues,rock,heavy rock og metall. Har i alle dager bakover brukt bare Marshall, JCM 800/900. Plexi.De siste  10 år JVM 410H. JVM 410 J.Satriani

Kan tenke meg et lydbilde som JVM,mest Satriani utgaven når det gjelder OD Kanalen,begge er like på J. S.

Liker godt crunch kanalen på JVM 410 H.Satriani har for mye gain på denne kanalen,mister det fyldig om gain blir stilt ned der jeg vil ha den.

Vil ikke ha med harskheten til Marshall. Friedman har mitt sound ønske,men har for få kanaler,ønsker en fleksibel forsterker som 4 kanals JVM.

Ja,litt om hva jeg ønsker. Er det noen som kan gi råd er jeg veldig takk nemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.