Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva er galt med min boss-metalzone?


Tord

Anbefalte innlegg

har en slik en metalzone-effekt, men den funker bare noen minutter etter at jeg har skiftet batteri. Vet at det står sånn heavy duty på roland sine spesiallagde batterier, men dette kan da umulig være årsaken? kan det? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta et multimeter og mål spenningen på batteriet. Er den mindre enn 9v har du enten fått et feilprodusert batteri, ellers er det en kortslutning ett eller annet sted i pedalen.

Ellers har du brent noe ;)

Uansett burde du få det på garrantien med mindre tiden har gått ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på at det finnes to typer 9v batterier. På zoom 505'en min (huff... ja jeg hadde en sånn i min ungdom) så sto det i bruksanvisningen at den ene typenmåtte ikke brukes, for da varte batteriet bare i et par minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på at det finnes to typer 9v batterier. På zoom 505'en min (huff... ja jeg hadde en sånn i min ungdom) så sto det i bruksanvisningen at den ene typenmåtte ikke brukes' date=' for da varte batteriet bare i et par minutter.[/quote']

Alkaline baterier.... Er vel stort sett det som finnes nå, det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er helt klart noe feil med pedalen. Samme åssen batterier du bruker skal det vare noen timer.

Er pedalen kjøpt ny tar du den med i butikken og får en ny. Tror det er 5år garanti på den.

Kjøpte du den brukt er det ikke vits å reparere den. Kjøp en ny brukt på ebay. Sannsynligvis under 400kr inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.