Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Sg


Erik-M

Anbefalte innlegg

Bare å velge her det : https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?category=0.86&product_category=2.86.92.295&q=SG+GIBSON&sub_category=1.86.92

Er masse SG til salgs til mer eller mindre greie priser . Er en fin SG 61 Reissue i Oslo til 8500,- .

Ellers så er  SG Special Faded helt greie og rimelige  . Litt tamme pickups ( lav output) , men bra kvalitet på gitarene . De er billige pga ingen neck binding, billig "lakk" , ikke hardcase og ingen fretinlays . Har hatt 4 stk av disse .

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95374172   Grei Faded SG 2016  til 4000,- .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Slashaxl skrev:

Du skal se etter en SG Standard eller en '61 reissue :)

Jeg stiller sp pga at jeg ikke kan noe om disse. hva er forskellen. 

 

19 timer siden, Audun skrev:

Du skal vel ikke ha Gibson, antar jeg? ... :P

Problemer med det???? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.4.2017 at 21.08, OsamaFetLaden skrev:

Interessant med PG- mod på en P90-SG. Har du noen velvalgte ord om hvordan det låter, utover de vanlige 'kuler & krutt'-klisjeene? ;)

 

Hadde ikke all verdens erfaring med Peter Green mod, men fant fort ut at den er nyttig i enkelte låter. Brukte bl.a. effekten på versene i Feel Like Makin' Love (Bad Company) og på Slave av Dum Dum Boys. Vanskelig å beskrive lyden, men jeg fant den ivertfall nyttig. Allsidig gitar som låter bullets and gunpowder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.