Web Analytics
Jump to content

Trenger tips til kabinett (metall)

Skullkrusher
 Share

Recommended Posts

Hei! Trenger et forsterkerkabinett, og er helst på utkikk etter et 412-kabinett. 212 kan også gå. Har et budsjett på 4000,-. Har sett litt på Laneys Ironheart-kabinetter som kan fås for 3500,- ny, noe som høres litt vel billig ut. Noen som har erfaring med de?

Har en Orange TH30 for øyeblikket!

Engl kabinetter går fra tid til annen nokså rimelig på finn. Av egen erfaring med a/b testing av marshall 1960, mesa oversized recto, peavey 5150 cab og engl pro 412, så låt i mine ører engl kabinettet tightest, å minst "boomy" mesa kabinettet på en veldig god 2. Plass

Ligger et 212 engl pro kabinett med celestion v30 til 3500 ute nå.

Edited by Endt

Den 7.1.2017 at 22.50, Mortenolb skrev:

Jeg ser egentlig heller ikke vitsen med 412. Har nedgradert fra 8x12 til 1x12-combo B)

Your loss :P

ubrukelig i de fleste sammenhenger selvsagt, men lite som slår å stå foran et fullstack å spille, så på et øvingslokale er det jo innafor :)

Det er så klart delvis estetiske grunner til at jeg vil 412-kabinett, legger ikke skjul på det! Setter pris på de gode svarene jeg har fått, men når noen spør om de burde kjøpe BMW M3 eller M4 så er det lite hjelpsomt å foreslå 320d, fordi den er rask nok. ?

• Like 1