Web Analytics
Jump to content

St. Anger

BP
 Share

Recommended Posts

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu-Metal på sitt "ypperste" . Helt jævli  

Alle band lener seg mot denne kommerse driten nå . Dt også visstnok ..

Nilsefix

dt?...synes nå ikke det.....bar litt på førsten av sangen "as i am"

men metallica har blitt helt borte..."suger"

....neida.... ikke NU-metal .... det klarer de ikke å spille i verden !

...men jeg kan vel ikke si at det er så mye 80 talls sound på St.Wanker ??

Mye hadde vært gjort med skarptromme lyden til Ulrich ..... den ødelegger hele plata etter min mening ...... kanskje jeg hadde likt'n bedre ...... eller.... neeehhh....

.....men jeg håper jo inderlig at de som har kjøpt plata liker'n !

Akkurat det med skarptrommelyden er irriterende, men sånt går det ann å bli vant til (i hvert fall til en viss grad)

Problemet med St. Anger er at det ikke er en eneste gjennomført bra sang på hele plata. At alle sangene låter så og si likt gjør ikke akkurat saken bedre..

Eneste grunnen til at denne plata selger er at Metallica har utrolig mange trofaste fans som kjøper alt de finner som det står metallica på.

Metallica sier selv at denne plata liksom skal være mer tilbake til det gamle.. Jeg kan se for meg at de hadde gitt ut denne plata i steden for f. eks. ride te lightning i 1984. Da hadde nok ikke metallica vært der de er i dag!

anders : mente bare as i am , og sånn som den nye plata ser ut til å bli . Den låta er så nu-metal som det blir , nesten iallefall . Ikke så ille som st wanker , men fortsatt ganske fælt å høre på hvor drastisk de har forandra lyden og spillestilen dems. .. :(

Nilsefix

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.