Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Dette får man for ei eske General i Trøndelag


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Bytta til meg en Morgan Legend av gammel årgang for en eske General snus. Eier hadde gitt opp rocken så den var på tur til fyllinga.

Alt fungerer men, vet ikke om det er akkurat er en kvalitetsgitar. Rett hals har den og er fryktelig tung. Er satt inn en humbucker så jeg skal skru opp å se hva slags type det er. Må bytte strenger å se om den holder seg stemt.

Får se om jeg henger denne på kontoret og drar noen akkorder når jeg har blåmandag:)

image.jpeg

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

General er bra snus og tror nok denne er verdt ei eske eller to. Noe skurr/kontaktfeil har jeg funnet ut at det er, men en halvtime med skrujern og elektronikkspray ser ut til å ha fått vekk det meste. Stemmeskruene er ikke topp kvalitet, bør nok byttes (noen anbefalinger på noe som ikke koster skjorta?). Er et par hakk på baksiden av halsen pluss en seig og ekkel lakk, så jeg skal demontere halsen og pusse ned lakken og se om hakkene forsvinner. 

Tror nok dette kan bli en ok kontorgitar med litt stell:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har en Morgan Legend selv. Kjøpt ny i oktober. Helt forferdelig ujevne bånd, og elendige tuners. Brukte gitaren for å lære meg og rette opp ujevne bånd, osv. Fryktelig enkelt var det. Nå spiller gitaren mye bedre. Fremdeles dårlige tuners, men fikk veldig lav og fin action på den. Så nå er det egentlig en helt ok gitar. Den har stabil tuning som holder lenge, men er litt plagsomt og stemme den. 

Kjøpte utstyret fra crimson guitars i england. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.