Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass dvder


Andyfunk

Anbefalte innlegg

Gjest HeavyBassDude

For Slap og tapping er vel de 2 til Stu Hamm egentlig av de Beste..

"Stuart Hamm - Slap,pop & Tap For The Bass"

Og

"Stu Hamm 2 - Deeper inside The Bass"

og hvorfor sier Nordmenn "SlapHand"? Hvorfor?! holder på å begynne å le hværgang noen sier "Spill litt sånn der slaphand da!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor sier Nordmenn "SlapHand"? Hvorfor?! holder på å begynne å le hværgang noen sier "Spill litt sånn der slaphand da!"

Blir bare oppgitt og sur av det. Og litt kvalm.

..det er mulig at det bare gjelder min sinnstilstand akkurat for øyeblikket, nemlig drittsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaco filmen som ble nevt lenger opp her er et sikkert stikk.

Ellers kommer det jo helt an på hva du vil lære. Er du ute etter å lære steady grooves så er kanskje ikke jaco rette personen. Vil du lære thumping og tapping anbefaler jeg victor wooten (Bass extremes eller Bass day 98 DVD'en) Sjekk ut filmene til Rocco Prestia. Er ikke så inne på prog/metal bassister, men dream theaters bassist (myung) har jo en video.

Kan også være kjekt å sjekke ut tromme lærevideoer. Rytme er essensielt ved å spille bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Det er faktisk læreren min

Hehe...spiller han elbass også? Spør om han husker han privatisten på greåker som dreit seg ut på jazzvalsen....hehe Og si at jeg faktisk var i slekt med Windingstad fra filharmonien....!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.