Web Analytics
Jump to content

Et par små endringer i forumene

Kjell Iver

Recommended Posts

Forumet Generellt er nå skjult for gjester.

"Kjøp og salg" delen er nå slik at litt tekst er forhåndsutfyllt før posting - og i tillegg er det slik at man må akseptere reglene før man kan lage en post - en cookie blir lagret i 7 dager før man evt må akseptere reglene for posting igjen.

Teksten er

Spoiler

Kjøp og salg er forbeholdt medlemmer av forumet.

Tittel på annonsen starter med (Kjøp), (salg) eller (Ønskes kjøpt)

Legg gjerne med et bilde av produktet og en pris.

Forslag til tekst/innhold vil automatisk fylles ut.

I tillegg er knappen Spoiler lagt inn i editoren :) 

• Like 2

40 minutter siden, space skrev:

Det er vel allerede et krav i forumreglene at pris SKAL være med. Det samme med lokasjon.

Når man starter et emne er det forhåndsutfylt følgende:

Jeg har følgende...

Varen befinner seg i....

Typebetegnelse...

Prisantydning

Kode til Finn.no

Husk å legg ved bilder

Endret litt på ordlyden i posten. Det er egentlig bare vanlig tekst i posten som er forhåndsutfylt - det er ikke noe skjema egentlig.

Sitat

Jeg har følgende utstyr:

Varen befinner seg i:

Typebetegnelse:

Prisantydning:

Husk å legg ved bilder

Regelen man godtar er:

Sitat

Kjøp og salg er forbeholdt medlemmer av forumet.

Tittel på annonsen starter med (Kjøp), (salg) eller (Ønskes kjøpt)

Legg gjerne med et bilde av produktet og skriv en pris.

Forslag til tekst/innhold vil automatisk fylles ut.

Jeg vet ikke om noen har sett det, men har lagt inn nye logoer for alle gruppene, slik at de som er medlemmer også har fått egen logo.

Har så smått begynt å se på Inaktive medlemmer - og de som ikke har vært pålogget de siste 2 årene er flyttet til en gruppe som heter Inaktiv. Var halvparten cirka.

Fjernet gruppenavnet som står i tekstformatUten navn.png

Har så smått begynt å se litt på ny forside - ny forside vil komme i løpet av kort tid

http://forum.gitarnorge.no/index.html/

• 2 weeks later...

Jeg tror jeg kanskje fant en bug nå.

Jeg har lastet opp en del bilder her på forumet etter hvert.

Jeg kan nå sette inn bilder jeg har postet tidligere ved å klikke på "Legg til andre filer" og så "Sett inn eksisterende vedlegg".

Det kommer da opp en type popup med bilder, hvor en kan markere ett eller flere bilder og klikke "Sett inn valgte". Dette fungerer.

Det som ikke fungerer er når jeg da klikker på side 2, eller "neste side". Da åpnes vedleggsiden "over hele siden", altså ikke som popup, og en får ikke valgt bilder. Bildene vises i elendig oppløsning, og "Sett inn valgte"-knappen blir også borte.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Det er ikke lenge siden en 25 - bulk kostet 12-1300,- hos Evenstad. Den svake krona og prisstigning generelt, har sannelig gjort seg gjeldende.
    • Hei søker vokalist til Calzada, vi hører til i Stavanger.  spiller rock for det meste 
    • Det må du forvente, men prisene har vært betydelig lave når de har tilbud, selv med moms og frakt etc. Men det må du undersøke og ta en totalvurdering på. Spesielt nå som dollarkursen er dårlig, mot NOK. Skal du handle i Norge, må du bare følge med på hva de har av tilbud på de forskjellige nettbutikker/butikker og handle deretter. Det hender det er tilbud på f.eks spesifikke merker, eller "bundle packs".  Vi hadde Strenger.no før som leverte gode priser, men de ble lagt ned.  Her er f.eks 65-69kr per pakke, det mener jeg er helt innenfor. Du finner sikkert flere lignende tilbud til tider. https://evenstadmusikk.no/d-addario/1084076/d-addario-exl110-b25-bulkpakke-25-stk-010-046-pakke-med-25-stk-exl-110?gad_source=1&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Onlinepriser.no https://www.musikkhuset.no/products/daddario-exl110-b25-010-046-bulk-25-set?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwpNuyBhCuARIsANJqL9Oid7wNzTU4xgLnLVllxOStnwHxS9wGBKVbHsHRQ3-f9rLxRdLZxtoaAmciEALw_wcB   Ellers kan jeg anbefale Ernie Ball strenger. De er ofte rimeligere hvis du benytter standard-størrelser - men har like god kvalitet som andre "gode strenger".  https://evenstadmusikk.no/ernie-ball/1009722/ernie-ball-eb-2221-regular-slinky-010-046?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwpNuyBhCuARIsANJqL9OfpfJAOtjW1PJjdIAvs6CT9CT-A9EJJeulO5OVlYeEllFcn3AGszgaAjfmEALw_wcB
    • Noen som har prøvd på det? Hva gjorde du og hvordan funka det?
    • Da kom pickupen fra Skottland også, en 1956 Höfner 1505 GR som ble solgt som ekstrautstyr fra Höfner i sin tid. Originalt hadde de 3 meter kabel, men her var kabelen kutta, så jeg skjøta den og satte i jack-input i gitarkroppen "nede til høyre." Innebygd volumbryter som ikke skrapa, og fungerer - så det var grunnen til at det ble denne. Så slipper man potter og flere hull og mer lodding. En forsiktig singlecoil, under 5 Ohm, så man må ta ned mastervolumen på Vox'en før man kobler inn en av Ibanezene 😉 Gitaren er fra 1959, det sto håndskrevet inne i lokket (fant det med speil, lommelykt og mobilkameraet) 19.2.59. Litt uheldig med dremelen da jeg kappa ut hakk i plekterbrettet, men men. Tok mål med brettet på, så måtte jeg flytte festene litt for å få spikrene dypere inn i hullene så brettet skulle sitte fast. Men det har sin egen sjarm det også. Da gjenstår det tidsriktig bridge, og samtidig polere opp bånd og rengjøre og muligens olje inn gripebrettet. Bestefars gamle gyngehest som jeg også har overtatt, og kabel fra PA-høyttaleren skjemmer bildet, men man ser helheten med pickupen likevel.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.