Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shreddill


Lektor Tørrdal

Anbefalte innlegg

Ja, med alt dette shredmaset gående rundt ørene hele tiden, så bestemte jeg meg for å gripe fatt i mitt digitalkamera, og prøve ut dette "shreddillet."

Resultatet mener jeg selv ble ganske bra, fikk spilt fort uten mål og mening.

Jeg tok altså opp med digitalkameraet mitt, lyden kom ut i fra en Marshall MG15DFX og en Epiphone Les Paul med Seymour Duncans i.

shreddill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha' date=' vel vel.. Jeg bruker faktisk ikke reverb her, men hele opptaket er egentlig ment som en slags parodi på alt shredmaset det er så mye dill om for tiden. Døm selv.[/quote']

Hva kom den sinnsyke klangen av da? Hørtes jo ut som om du satt midt i Nidarosdomen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha' date=' vel vel.. Jeg bruker faktisk ikke reverb her' date=' men hele opptaket er egentlig ment som en slags parodi på alt shredmaset det er så mye dill om for tiden. Døm selv.[/quote'']

Hva kom den sinnsyke klangen av da? Hørtes jo ut som om du satt midt i Nidarosdomen!

Haha, det var faktisk ganske hevvi delay jeg hadde på.

Og ja, forsterkeren er slettes ikke vakker på tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' med alt dette shredmaset gående rundt ørene hele tiden, så bestemte jeg meg for å gripe fatt i mitt digitalkamera, og prøve ut dette "shreddillet."

Resultatet mener jeg selv ble ganske bra, fikk spilt fort uten mål og mening.

Jeg tok altså opp med digitalkameraet mitt, lyden kom ut i fra en Marshall MG15DFX og en Epiphone Les Paul med Seymour Duncans i.

shreddill

Det virker for meg som om du synes 'alt dette shred-maset' er fryktelig teit, og at klippet ditt gjør en god jobb med å gjøre narr av, og parodiere det.

I mine øyne oppnår du intet annet enn å vise at dine ferdigheter på instrumentet er desidert lavmåls for en som tydeligvis ser seg for god for 'shred-mas'.

Og nei, det var ikke fort. Bare uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aiwass. Det jeg synes er synd med mange nybegynnere er at de skal "disse" folk som spiller bedre og fortere enn dem, ved å si at å shredde er så utrolig teit. Det eneste som er fornuftig å gjøre da er å øve og øve og øve til du blir bedre. For det man egentlig skulle ønske var jo å kunne spille like bra og like fort, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva nu? Jeg laget ikke denne tråden for å bli hetset av tydeligvis mer erfarne

"shreddere", men heller litt konstruktiv kritikk. Jeg vil ikke si at spillingen er lavmåls, kanskje ikke bra heller, men tatt i betraktning av min korte karriere

på gitar (åtte måneder) synes jeg ikke at det er direkte dårlig. Shredding kan være fint å høre på for noen, men for meg er det bare kjedelig, og lite inspirerende, ja, egentlig unødvendig. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men heller litt konstruktiv kritikk. (...) Shredding kan være fint å høre på for noen' date=' men for meg er det bare kjedelig, og lite inspirerende, ja, egentlig unødvendig.[/quote']

Du vil ha konstruktiv kritikk på ditt forsøk på å spille en stil du i utgangspunktet synes er kjedelig, sogar unødvendig? Merkelig kombinasjon. :?

Hvis du spør på en skikkelig måte så får du nok skikkelige svar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.