Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dynacord Twen, restaureringsprosjekt


Anbefalte innlegg

Eg kjøpte nettopp ein Dynacord Twen (1966??) hos Ptr her på forumet, men det skulle ikkje forundre meg om ampen har vore innom hos fleire forumitter. Ampen var opplyst å ha litt problemer - i hovedsak tidvise brummeproblemer. Eg tok i alle fall sjansen og slo til på å kjøpe den, og i den forbindelse tenkte eg det kanskje kunne vore kjekt med ein liten tråd frå restaureringa (for eventuelt andre amp-nerder ;-) ).

post-10223-0-21179400-1450366049_thumb.j

(Ampen frå framsida)

post-10223-0-65920400-1450366086_thumb.j

(Ampen frå baksida, utan deksel påskrudd)

Denne ampen er ein relativt enkel amp, eit gainsteg 1/2 12ax7 --> volume og tonekontroll --> eit driver-trinn 1/2 12ax7 --> 1/2 12ax7 som fasevender og biaskontrollert tremolo (vibrator står det på ampen) 1/2 12ax7. Utgangen er 2x6v6. Utgangstrafo har vore bytta til ein Hammond (hugsar ikkje modellnummer i farten) og høgtaler er bytta til ein Eminence Legend (12" alnico, usikker på modellnummer). Ampen viser tegn på at den er nesten 50 år gamal, og det har vore utført ein del reparasjonar med ulik kvalitet opp gjennom tidene ser det ut til. Sidan det er point to point uten bruk av fiberkort så ser det etter kvart ut som eit rottereir inni ampen...

post-10223-0-52426500-1450366642_thumb.j

(bildet er kanskje litt skeivt siden eg brukte panoramafunksjon på telefonen)

post-10223-0-44651000-1450367457_thumb.j

Kondensatorer er bytta, nokre motstandar er bytta og eg har begynt å bytte ein del stygg kabling. Filterkondensatorene ser ut til å fungere greit, men det er kobla inn ein ekstra 50uf som ikkje er oppført i koblingsskjema. Eg lar den stå inntil vidare. Videre tenker eg å rydde meir i kabing, samt bytte potmeter til log/audio då det no står lin kobla inn som gjer fullt volume ved kl 9-10, satser på å få litt meir nyansert volume før breakup med 1M log.

21.12.2015:

Då har eg bytta potmeter på volume og tone og det er enorm forskjell på korleis den responderer på volumendringer no. No har ein mulighet til å spille på lavt volume også (for dei som måtte vere interessert i det, hehe). Tonekontrollen er relativt uendra, mykje skjer siste to mm, så her bør eg nok endre kretsen litt slik at ein har litt meir å justere på - ampen er svært "mørk" eigentleg, bortsett frå med tone på fullt. CTS-potmetra eg satte inn hadde akkurat for stor diameter til at dei originale potmeterknottene passa :( No er skafta i plast så det er mulig å skrape/pusse det til trur eg. Inntil vidare står det kvite komfyrknotter på, ser heilt ok ut det også :)

post-10223-0-07143600-1450687652_thumb.j

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs nok om eg har tålmodighet til å rydde den heilt fin, men eg skal i alle fall bytte litt meir kabling. Eg er gått tom for kabel (har massevis med teflonbelagt kabel, men den passer ikkje heilt i denne ampen... Eit snev av ocd?) så det er 30m med "cloth covered" kabel på vei i posten :-)

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lånte en Twen en gang tiden, den hadde to 8" (?) elementer eller noe slikt. Tremoloen er steinbra, og de låter tøft med litt volum på.

Den ampen heter Dynacord Amigo :) Jeg har en sånn. Knalltøff liten sak, ett 6L6 rør, ca 8W, 2x 6,5" elementer. Og nydelig tremolo ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Eg solgte ampen eg hadde før eg fikk testa ut meir endringer på tonekretsen. Responsen på tonekontrollen endra seg litt med å bytte fra lin til log-potmeter, men forskjellen var ikkje så stor som på volumpotmeteret. Angrer litt på salget, den låt fantastisk fint egentlig :)

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.