Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ritchie Blackmores Rainbow 2016


Byljer

Anbefalte innlegg

At han sier at ingen tidligere medlemmer av bandet skal være med trenger ikke å bety at ingen x'er er med. Ingen vet med den kar'n der. Så Rainbow både i 1995 og 1996, og en ting er sikkert: Uansett hvem som er med i bandet blir det svinaktig bra i livesammenheng.

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor rusten han er da, Strat og lutt er ikke helt det samme :D

Han har da latt Straten få være med litt ved siden av lutt, faktisk, så det gitartekniske tror jeg skal holde greit mål, men igjen... Call up Joe Lynn, Graham, Roger Glover, Tony Carey, Don Airy, Gillan, Paice, Hughes, Coverdale, Chuck Burgi og Bobby R, og lag en kjempe Rainbow/Purple event. Alle har tid tre kvelder om et år. Det er jeg sikker på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som finner Rainbow etter Dio helt uinteressant?.

Ja :-)

Blackmore så jeg med Purple i 1993, og det er fremdeles den beste konserten jeg har vært på. Men, å plassere Blackmore og Gillan i samme band, på samme scene, i samme by.... Katastrofe! De er vel fremdeles ikke "best buddies" for å si det sånn:-)

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JLT gikk vel ut litt for høyt i forhold til reuniongreiene...

Har noen kompiser som spiller med han så han var her med de her jeg bor i sommer.

Synger fortsatt bra men han kunne seriøst vært med på biggest beautysurgery disasters eller hva de programma heter.

Ikke noe pent syn close up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.