Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pink Floyd - Poles Apart (solo cover)


lasseg

Anbefalte innlegg

Låter flott, dette. Klare Gilmourvibber i tonen, og solid bending. :)

Hadde glemt denne soloen helt, må nesten få den også inn i repertoaret.

Takk! Det er en veldig undervurdert solo etter min mening, og en av de beste på Division Bell albumet. Også er den god å spille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter flott, dette. Klare Gilmourvibber i tonen, og solid bending. :)

Hadde glemt denne soloen helt, må nesten få den også inn i repertoaret.

Flott levert, ja! Og sammen med Coming Back to life så er dette numeru uno på DB. Lenge siden jeg har spilt denne, må teste litt senere:),

Bra levert!

Og du nailet lyden :)

Takk for det! ^_^

Eh, du glemmer High Hopes

Når jeg skrev "en av de beste" var det selvsagt High Hopes som kom foran, fantastisk sang,,,

Og ikke minst Marooned og resten av albumet, for meg er dette et av de mest gjennom førte albumet ever

Det er etter min mening et BRA album og det er trist at så mange misliker det, men etter min smak så er det ikke det mest gjennomførte albumet. Vil si at The dark side of the moon, The Wall og Animals tiller sterkt i "mest gjennomførte album". Når det er sagt liker jeg mye bedre et Gilmour-preget album som for eksempel Division Bell, fremfor et Waters-preget album (The Final Cut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! ^_^

Når jeg skrev "en av de beste" var det selvsagt High Hopes som kom foran, fantastisk sang,,,

Det er etter min mening et BRA album og det er trist at så mange misliker det, men etter min smak så er det ikke det mest gjennomførte albumet. Vil si at The dark side of the moon, The Wall og Animals tiller sterkt i "mest gjennomførte album". Når det er sagt liker jeg mye bedre et Gilmour-preget album som for eksempel Division Bell, fremfor et Waters-preget album (The Final Cut)

Som Aph sier synes jeg også det er for mye fillers på the wall hadde de kortet det ned til et enkelt album kunne det blitt tidenes album, dark side var vel det albumet hvor PF satt skuta i riktig retning og inneholder mange fantastiske låter.

Et album som jeg også synes er undervurdert er WYWH men DB albumet er et album som jeg kan høre fra A til Å uten et kjedelig spor.

Gleder meg foresten til Gilmour konsert i Royal Hall i September :)

Og ikke minst bra spilt på tube snutten din ;)

Endret av svenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Aph sier synes jeg også det er for mye fillers på the wall hadde de kortet det ned til et enkelt album kunne det blitt tidenes album, dark side var vel det albumet hvor PF satt skuta i riktig retning og inneholder mange fantastiske låter.

Et album som jeg også synes er undervurdert er WYWH men DB albumet er et album som jeg kan høre fra A til Å uten et kjedelig spor.

Gleder meg foresten til Gilmour konsert i Royal Hall i September :)

Og ikke minst bra spilt på tube snutten din ;)

Takktakk :) Jeg også skal til London, det blir sykt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.