Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spesiell telecaster.


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om noen mnd å begynne på en spesiell Telecaster. Jeg skal kjøpe en rød kropp fra Guitarfetish og frese ut til to humbuckere og endre områder der elektronikken sitter så plekterbrettet for Telecaster Thinline passer. Jeg skal sette på Fender Amerikan standard hardtail for strat, samt noen andre Det blir Seamour Duncan humbuckere. Men dette hører noen mnd fram i tiden. Det blir en ny modell som jeg kan feks sette egen logo på halsen. En endret Telecaster. Men solid body i motsetning til Thinline som jeg mener har hollowbody. Men hvordan kan jeg få laget hull fra Neck til vender i toppen. Da kan jeg bruke Les Paul ferdig koblet kit.

Er det mulig å lage vannrett hull fra Neck humbucker til vender i toppen på en solid kropp? Den blir Fiestarød med sort thinline plekterbrett. ( Bestille plekterbrett fra Warmoth )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tegner en diagonal fra hullet for jackplugg og opp til switchen på toppen, vil den så vidt jeg kan se gå igjennom begge pickup-lommene. Du trenger med andre ord ett langt 12 mm bor og stødig labb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.