Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg vil ha American hals med Floyd rose. Hvor får jeg det


Rottenikken

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja, billige butikker. Sjekk ut denne siden. Jeg kjøper nesten bestandig kropp og hals der. 71$ for en hals og 129$ for en kropp og 25$ porto. Super kvalitet. Jeg sparte 1500kr på å kjøpe her med toll på kropp sammenlignet med gitarist.no. Ferdig koblet CTS koster ca50$.

For dere som vil lage noe selv, sjekk ut denne siden: www.guitarpartsonline.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Det er jo ikke noe mekanisk slitasje inni en pickup, så hvorfor skulle det at de er "brukte" egentlig senke bruks verdi egentlig? Det eneste som "slites" er magneter, og det tar så lang tid at det gjelder 30-40 år eller noe slikt, og de blir jo plutselig ettertraktet... (som gamle PAF)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Det er jo ikke noe mekanisk slitasje inni en pickup, så hvorfor skulle det at de er "brukte" egentlig senke bruks verdi egentlig? Det eneste som "slites" er magneter, og det tar så lang tid at det gjelder 30-40 år eller noe slikt, og de blir jo plutselig ettertraktet... (som gamle PAF)

Det er jeg enig i, men jeg ville fremdeles sagt ifra hvor delene kommer fra, hvordan den er laget osv. Men det er bare min mening. Uansett skulle du vel ikke selge gitaren det er snakk om å bygge her, så yeah. Edit: Ser nå at jeg svarer KimT og ikke Rottenikken. Sårri. Diskusjonen forvirret meg litt. Skal gå og finne på noe annet nå. Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindle. Nei. Jeg betalte 30€ for mine japanpickups i min selvbyggde gitar. Og den er har "kongelyd" . Det eneste jeg gjør er å gjøre det mulig for dem å få det bra og billig. ALLE andre deler er nye.

Men er det Japan pickups så skriver jeg ikke American.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg er dum,men jeg skjønner ikke mål og mening med denne tråden, så jeg stenger den

jeg ønsker ikke at det opprettes en tråd om samme tema i natt. Skulle det skje, kommer jeg til å reagere med de muligheter jeg som moderator har.

Dette er en moderatorpost. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.