Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg vil ha American hals med Floyd rose. Hvor får jeg det


Rottenikken

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jo på marktplaats kan jeg nok tjene kanskje 80€ på det. Med dere kjenner sikkert ikke til hva nederlendere er villige til å betale. Annen kultur der enn i Norge.

Det er jo i så fall fint for deg:) Da har du jo i grunnen en knakende god forretningside der som du burde sniffe nærmere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en ny Squire Strat og monter Willkinson stol til 22€ og Wilkinson stemmeskruer til ca samme pris og brukte fenderpickups. Da har jeg oppgradert for ca 100€, en squire koster 105€ ny og jeg kan lett selge den på marktplaats for 300€. Jeg har erfaring der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en ny Squire Strat og monter Willkinson stol til 22€ og Wilkinson stemmeskruer til ca samme pris og brukte fenderpickups. Da har jeg oppgradert for ca 100€, en squire koster 105€ ny og jeg kan lett selge den på marktplaats for 300€. Jeg har erfaring der.

Ja, da er det jo bare å køle på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting. Hvis jeg monteres en Mexico hals på en USA kropp så blir vel strengeavstanden fra 12 bånd opp og ned det samme vel?

Ja, skal bli det. Nå husker jeg ikke i farten, bruker mex og us samme mål for halsfeste? Hvis ikke så kan det vel alltids fås til å passe.

Å selge gitarer med oppgradering for mer enn det dobbelte av hva gitaren er verdt i utgangspunktet (hvis jeg leser deg riktig) høres shady ut. Hvis folk er villige til å betale, så er jo det fint, men personlig synes jeg det virker litt, ehm, spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederland er anderledes og sitter det Fender i så har vi gutter på "14 år" som vil ha god lyd men ikke har råd til ekte

Jada, det skjønner jeg godt. Spiller på en gitar jeg har satt sammen av deler selv, og både jeg og lommeboka er kjempefornøyd med det. :)

Hvis det var meg du siktet til med kommentaren, så mente jeg ikke at det er teit å sette deler fra Fender inn i billigere gitarer. Det synes jeg er flott. Jeg synes bare det var litt spesielt at du kan kjøpe en gitar for 105 euro, sette i deler for noen euro til og så er den plutselig verdt 300 euro. Men det er bare en mening.

Uansett, lykke til med evt. byggeprosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.