Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til verdisetting av Strat


Pledrik

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om en nydelig gammel gitar som jeg lenge har GASet altfor mye på, og i den sammenheng så vurderer jeg faktisk ( :huh: ) å selge unna et par gitarer for å pynte på totalskaden. Den ene er en nydelig strat som jeg kjøpte av Jonathan her på GN for noen år siden. Den er satt sammen av en Fender CS 56' Relic kropp og en 1991 Fender SRV Strat hals. Hardtail oppsett med en eldre men ukjent (orginal) fender bro, Fralin pups i mid og hals, med en stacked Dimarzio i bro. Den sistnevnte kan splittes med toneknob'en til halspup. Har også satt på Gilmour plekterbrett. Jeg har tatt en full fretjobb på den hos Guitar Workshop, og har gitaren jevnlig hos gitardoktoren min ettersom jeg ikke får lov til å skru på gitarer (av gitardoktoren, selvfølgelig...). Gitaren spiller og låter veldig bra, og har ingen problem med å tåle sammenlikning med min andre strat, som er en CS 1960 Relic strat.

Spørsmålet er hva noe slikt er verdt? Det er jo en Partsocaster, men på den annen side så er det en veldig god gitar. Er det noen som har en ide om rett pris for noe slikt? På forhånd takker.

Legger ved noen bilder for sikkerhets skyld.

post-9142-0-24193100-1413536964_thumb.jp

post-9142-0-19775700-1413537159_thumb.jp

post-9142-0-23411200-1413537173_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar:). Fant vel ut at verdien er langt under det den er verdt for meg, og er like god som en "ren" CS strat til halve prisen. Så hun blir:). Pokker, jeg skulle ønske jeg var like flink til å selge gitarer som å kjøpe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.