Gå til innhold
SondreSoll

Balladen om perspektivmeldinga

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Abelia Tempest
      Heisann!
      Trenger du vokalist til ditt hard rock, metall(-core?), (southern) hardcore, screamo-band, eller til din groovy, funky-fresh pop-outfit (eller en heftig blanding)? Flaks! Andreas heter jeg, er født i 1987, og bor i Oslo. Har noe erfaring fra tidligere band - Sjekk ut MySpace.com/voidlimbo for å høre låter hvor jeg har vært vokalist om du er nysgjerrig på hvordan jeg høres ut.
      Inspireres av band som Every Time I Die, Between The Buried And Me, The Chariot, Karnivool, He Is Legend, Queens Of The Stone Age, og Falling Up, blant andre. For utfyllende liste, sjekk min last.fm-profil.
      Fyr av en PM eller en epost til ballr87@gmail.com, så snakkes vi!
    • Av SondreSoll
      Det ser ut som om jeg skal til Bergen for å studere denne høsten, desverre kjenner jeg veldig få i Bergen så jeg har ingen å spille med der. Jeg spiller bass og har godt utstyr og vil gå så langt som å si at jeg er en stødig og kurant bassist. Derfor er jeg på utkikk etter noen som er glad i hardcore, postrock, noiserock, indie(type rock), sludge eller punk. Band jeg stjeler mye fra når jeg spiller er Gallows, Sonic Youth, At the Drive-In, Manic Street Preacher(kun holy bible skiva), Baroness, Social Suicide, Converge og Touche Amore. Jeg har en soundcloud hvor jeg har lagt ut mye rart dere kan sjekke ut https://soundcloud.com/sondre-sollid.
      Snakkast.
    • Av villaole
      Vi er tre stykker mellom 25 og 33 år som vil starte hardcoreband og mangler sjokkerende nok en trommis. Vi vil ha en chill person, som vil ha det gøy med band, men samtidig lage bra musikk! Ta kontakt!
    • Av HenningSB
      Hei,
      Spiller bass i Grinding Fortune, vi har / de har 3 skiver ute allerede.
      Disse er kun spilt inn som gitarist og trommis, da som en duo - Ingen bass på recordingene, jeg ble nylig med i bandet
      (Forøvrig noen gode anmeldelser her: http://www.radioludo.no/index.php?option=com_content&view=article&id=492:grinding-fortune-attempted-virginity&catid=37&Itemid=173)
      Alle skivene er spilt inn i Tuft Studio med Jørn-Arild Grefsrud, som forøvrig har mikset alt utenom første skiva som er gjort av legendariske Billy Anderson (vet du ikke hvem dette er så søk han opp..!)
      Druser derfor litt skamløs egenpromotering nå som vi er igang med ny skive.
      Alle låtene ligger ute på Bandcamp, gratis nedlasting - Eller betal så mye du vil (setter jo pris på om folk faktisk kjøper)
      Besøk oss gjerne på nettsiden: http://grindingfortune.bandcamp.com/
      Kommer til å fortløpende legge ut nytt materiale etterhvert som det kommer, blir et spennende år for Grinding Fortune med nytt medlem og et steg videre i soundet.
      Håper dere liker hva dere hører!
      - Henning
    • Av Metalbrain
      Skrev denne låta en gang før jul for å få et avbrekk fra lesingen i eksamensperioden. Litt annerledes enn det jeg pleier å lage. Konstruktiv kritikk/kommentarer til miks/produksjon og komposisjon tas varmt i mot
      Utstyr som er brukt er Mayones Regius/en random Morgan-bass jeg låner av en kompis - Axe-FX Standard - Apogee One - Logic 9.
      Håper det faller i smak hos noen!
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.