Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SondreSoll

Anbefalte innlegg

Det ser ut som om jeg skal til Bergen for å studere denne høsten, desverre kjenner jeg veldig få i Bergen så jeg har ingen å spille med der. Jeg spiller bass og har godt utstyr og vil gå så langt som å si at jeg er en stødig og kurant bassist. Derfor er jeg på utkikk etter noen som er glad i hardcore, postrock, noiserock, indie(type rock), sludge eller punk. Band jeg stjeler mye fra når jeg spiller er Gallows, Sonic Youth, At the Drive-In, Manic Street Preacher(kun holy bible skiva), Baroness, Social Suicide, Converge og Touche Amore. Jeg har en soundcloud hvor jeg har lagt ut mye rart dere kan sjekke ut https://soundcloud.com/sondre-sollid.

Snakkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Hvor gammel er du?

Jeg holder på å starte bandet mitt på nytt her i Bergen. Har mekka en trommis så langt, men trenger en bassist og gitarist. Musikken jeg spiller er vel en blanding av 90 talls grunge, trash og Hard rock.

Sånn som folk sa da ex medlemmene og jeg spilte gigs rundt omkring i Rogaland, "Det e som å hørra på Nirvana, bare at det e møye hardare og det føles som du bler slått i trynet med ei steikepanna, på en god måte"

Jeg ser at du søker mest etter Hardcore. Det kan jeg ikke si at jeg lager, men musikken er ganske kul. Og Jeg har allerede et set med ihvertfall 10 sanger.

Jeg er 24 og han trommisen er 23.

Her har du en sang jeg spilte inn her om dagen,

https://soundcloud.com/thehostanproject/psychonaut

Du kan kontakte meg på telefon: 98075059

Eller på email: danielhoestan@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.